Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
undrens tid är ännu inte förbi :shock:
Användarvisningsbild
av Nexus
är det inte lag på vita blinkers? :wink:
Jag är glad min 740 inte är så där låg då hade jag fått gå hem från jobbet inatt.....
Användarvisningsbild
av Kompe
Se på faan 8)
Användarvisningsbild
av Ståhl
Haha, har redan varit nära att smacka baken i en stolpe.

Påtal om vita blinkers, har ju anställdrabatt hos Motoroldies så kan säkert få ett par blinkers billigt där.
Och när man har sån låg bil som jag så har jag upptäkt att det är behändigt när man ska ploga sin egna parkeringsplats. :wink:
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Ståhl skrev:Och när man har sån låg bil som jag så har jag upptäkt att det är behändigt när man ska ploga sin egna parkeringsplats. :wink:

Kan lova att det inte är behändigt om man, som jag, har en rätt lång uppförsbacke till gårdsplanen :lol:
Finns dessutom ingen stans att "ta sats" (såvida jag inte backar in till grannen och tar sats därifrån haha), så man kommer inte så långt om fronten tar i :lol:
Hade t om problem med min orginalhöga 945a, när man t ex varit borta hela dagen och det kommit typ 1.5dm snö under tiden :P

Och som nexus sa, det är väl lag på vita blinkers? :P

fascinerade att rosten inte är genomgående, för på bild ser iaf framskärmarn rejält rötna nu. Fastr och andra sidan, börjar man knacka lite kommer man nog igenom utan större problem :-DD
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012