Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

hmm bara lacka typ hela bilen så där.. tur du är pojken med Guldbyxorna :wink:
Railsen behöver hållas efter de sorknar fort har gnott på syrrans rails,lister mm några ggr
Kommer bli snyggt :D
Vill du ha awd/quattro är audin hållbaraste valet av de du valde mellan.
Som du säger magnus så är audin mycket bättre gällande AWDn och det var ett krav när jag skulle ha ny bil :)

Sen att min är manuell istället för automat gör att den känns mer driftsäker, dock älskar jag att köra automat men det känns som dom inte håller så bra tyvär :(

Japp listerna blev bra! Ska provmontera efter lack. Om jag inte gillar det slänger jag in dom när fronten och bakspoilern skall lackas! Dom är ju bredrade så dom är ju endå snyggare än original listerna ! ;)

Lucif3r : bättre och bättre vet jag inte ;) automat,Awd, import, ingen taklucka(som jag tycker en R borde ha) osv är det på volvon.

Så jag tycker att min bil var ett bättre köp för exakt lika mycket pengar :) ganska precis lika många mil osv. Dock är min en -00 medans volvon är en -98.
Gjorde illa mig igår så är nog fast hemma den kommande veckan. Så i brist på saker att göra ska jag försöka gå ut och putsa lite mer på railsen och testmontera listern så dom passar innan bilen skall lackas. :)

Får se om jag får av fälgarna då jag inte vill att dom nya sitter monterade när den är på lack. Så lätt att det kommer lite färg på dom! Annars får jag be nån polare om hjälp om det inte går nå bra för mig hehe.. ! :)
Tackar tackar :) det blir helt annan helhet i verkligheten :) det passar väldigt bra in mot railsen och andra alu delar som redan satt på bilen :)

Nu är bilen ivägskickad för lackering. Det råkade bli ännu lite mer delar som skulle fixas. Den blir borta hela denna vecka iaf :)
Det kanske blir nå mer impulsköp medans den är borta.. Ny stereo är högt upp på listan! Vill ha blåtand!
Nu har jag ägt bilen ett tag när den är fixad. Vääääääääldigt skönt med nylackat säger jag bara! All smuts bara rinner av när man tvättar den.
Har även fått i en ny stereo och extraljusen. Dom lyser sjukt bra! Dock har stötdämparna och bussningarna till dom börjat knaka och gnissla väldigt.. Måste byta det!
Annars fungerar bilen skitbra! Fungerar verkligen som en dröm!

Sen har jag ett till problem, BRLs stereokablar var inge bra alls! Generatorljud och störningar när man slår på xenonet.. Jag skulle ställa bilen hos dom någon dag men jag har haft fullt upp tyvär.

Jag är dock sugen på en v70r som förhoppningsvis går lite snålare. Men det ska bli snuskigt skönt med Quattro nu i vinter så jag vill endå behålla bilen för jag gillar ren riktigt riktigt mycket!!.

Bild
Bild
Bild
Bild

Testa med autosol.. den bearbetar bort material r&[…]

230fk går snålt

Så då borde jag kolla lmm så den[…]

Ja det är väl ingen hemlighet att jag fa[…]

100 mil eftersom det ofta handlar om att åka[…]