Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
det hade varit något :)

tänkte bjuda på en bild jag tog i söndags :twisted: 8) :D
Bild

nej den är inte så låg nu, var bara tvungen att se hur folk kan åka utan fjädrar, förstår mig inte på't :shock:

men har sänkt bilen lite iallafall, tog 1,5 fram men är fortfarande rätt mycket mellanrum mellan däck och skärm. och även 1,5 bak för att jag tänkte ta ett halvt till fram men då domkraften redan nu inte kom under framvagnsbalken så blev jag tveksam ifall jag ska ta mer innan vintern :)

en sliten r sport klädsel har hittat in (fram) tillsvidare, även denna 240 har drabbats av skeva stolsryggar så dom kommer bytas ut såfort jag hittar mina skålade stolar som verkar har försvunnit i tomma intet :roll:
Användarvisningsbild
av dahlen
haha nja, 3 mm till stänkskydden och inte långt till tanken ;) körde bilen kanske 50 meter i ca 40km/h och det var olidligt :shock: jag gillar dock riktigt låga bilar med men någon fjädring ska det finnas ;) ska se ifall jag kommer ihåg att ta en helhetsbild på hur den ser ut nu :)
Användarvisningsbild
av päpplet
jag har åkt 240 med 17" lågprofildäck utan fjädrar och genomslagsgummin och det var en upplevelse vill jag mena :lol:
Användarvisningsbild
av dahlen
ståhl, kanske därför det var jobbigt, gummina var inte dom bästa :) och är ju även vinterdags så då kan man behöva lite höjd på bilen :)

Rellac, sedär lagom låg var den ju :) finns det mer bilder på den någonstans?

päpplet, det kan inte ha varit speciellt kul :roll:

får komma på en lösning med att få fjädring och en låg bil tills våren kommer :) om jag inte köper större fälgar för då kanske det blir problem med klappsänkt :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]