joysam skrev:Håller med övriga som saknar en uppdatering.
Med tanken på takten du hade i början är det ju inte utan att man nästan blir orolig för att något ska ha hänt.
Har väl inte hänt jätte mycket då de har varit vinter och bilen stått ute, men lite grejer har de hänt
volvoyamha skrev:Ja jag håller med Jonte, det är dax att jimbo updaterar ;)
Jaja får väl gör de ;)
Dixieman skrev:update förhelvete Jimbo ;)
Visst Jonte ;)
Hade ju fan glömt bort den här tråden, även detta forum. but now i am back!
Har väl inte hänt jätte mycket då den står ute i snön, sen har jag ju även inhandlat mig en 760 som de pulas lite med. och sen har man bytt skoter som man fått jävla ganska mycket med!

Helt plötsligt kom vintern!

Lagt en ledslinga som belysning i mittkonsolen

Sprojlans nya regplåtar är alltid nice!
Sen en mörk vinterkväll vart jag ägare till en -85 760

Bilen ser förjävlig ut, jag vet! men motorn går som en klocka och de va anledningen till att jag köpte den!

Bästa med hela bilen!
Aja dags att forsätta på 240in!

Skottat fram den igen

Börjat riva inredningen

Ut med bältena oxå

Kanske de här är problemet varför mattorna blir blöta.

Fan vad tomt de är

Fullt med skit i luftintaget

Gammal lagning i golvet som ska göras om!

Den där jävla upphöjningen är inte lite ivägen.. all rost som är i golvet ska ju självklart va under den

De vart lite grejer i garaget då man slaktat inredningen

Nå gamla högtalarkablar man kan kasta åt helvete!

Lite ytrost!

Ännu mer!

Nog för att de är bra att de är bytt tröskel på högersida. men dom kunde ju ha använt lite mer svetstråd

Jävla massa plast är de då i en 240

Tomt vart de! då likas plasten längst bak är borta ska jag passa på att tona om smårutorna

Nån som har en ide om varför huven inte riktigt vill igen på andra sidan. måste den justeras eller? för på andra sidan måste man trycka ner för att den ska hamna rätt

Börjat slipa bort ytrosten
Sen vart de lite 760 mek

Fint att skruva i en vettig motor istället för den där jävla B23A som bara rapplar

Rengöra de där jävla luftintaget

Så ja

Tog bort jalusiet, vet inte om jag ska ha med eller utan
Sen satt jag hos en polare och kollade blocket och såg en annons på nå fälgar. så jag skambjöd (enligt mig) då däcken va dåliga och de va lacksläpp på nån fälg. och fick då ta dom för de jag bjöd. tycker dom va värda de jag gav iaf :)

R fälgar

Lär ju måsta behandla fjädrarna ordentligt med 19"
Har även provmålat lite olika kulörer och kombinationer på nå smågrejer och har nog kommit fram till vilken färg den blir!
Allt för den här gången. vart ju nån bild iaf!