Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ska man tyskstuka kan man göra det grovt, kör med pensel och hammarlack sen kryss/sneöga :)
cybermunk skrev:Ska man tyskstuka kan man göra det grovt, kör med pensel och hammarlack sen kryss/sneöga :)
haha. vart syftar du på? :)
svempus skrev:ser ut att kunna bli bra.
tack så mycket :)
har tröttnat på mina orginal 3,5" (?) hogtalare i instrumentbrädan, spräckta är inte nice. och jag hade 2 st 5,25 näst intill oanvända högtalare som jag hade i 745 an. efter lite kapning i facket som finns i dörrsidan så hittade en högtalare dit :twisted:

Bild

nu är det bara en kvar sen blir det inkoppling :D
Ståhl skrev:Ja, lite högtalare är aldrig fel :wink:
exakt ;)

blev lite gjort idag. var på skroten och fixade fram en styrenhet till insprutet. denna kopplades in och jag tycker bilen går lite bättre, men det kommer och går att den inte vill sig. så det är bara att hoppas det var problemet. :)
hade ca 7 plus idag så jag passade på att tvätta av både min och tjejens bil.
Ena dörrsidan är ihopskruvad så det är bara kabeldragning och skruva tillbaka den kvar. andra dörren blir klar imorgon så förhoppningsvis kommer det lite bilder :)

har även hittat första rosthålen i karossen. lyckades tappa bort ena sidolisten vid bakre hjulhus när jag fick väja ut i snövallen pga en gammal kärring som inte vet vart hon hade bilen.. så dom måste fixas samt att jag ska försöka ragga tag i en ny list :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]