Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
~kalle~ tackar :D bilar ska ju vara låga :twisted:

Ståhl. tack så mycket :P

men bilderna ljuger lite. men jag är nöjd iaf (D)
har kanske fått tag i "nya" fälgar till bilen nu med. så man slipper dom fula som sitter på just nu. ska kolla på söndag om jag hittar några. rundhålsplåtisar blir det troligtvis (B)
den toningsfilmen är kanon lätt att montera, lagom ljusinsläpp och vackert utifrån. Dock så kan den börja släppa i kanter osv efter en sommars värme, men vad gör det när en rulle kostar 50 spenn =) Bra jobbat!
hixen skrev:den toningsfilmen är kanon lätt att montera, lagom ljusinsläpp och vackert utifrån. Dock så kan den börja släppa i kanter osv efter en sommars värme, men vad gör det när en rulle kostar 50 spenn =) Bra jobbat!
tack så mycket :D toningsfilmen är ju perfekt som du säger:) att den släpper kan man ju förstå :wink: 50 spänn är ingenting, fick gick åt 2 rullar för mig :P
Idag har jag varit inne och pratat med bilradiocenter angående basarna jag beställt.

MDS hade något strul så deras låda skulle ta några månader innan dom kunde säljas igen :shock: så det slutade med att jag skulle få ännu bättre basar för samma pris. bara en tom låda skulle skulle gå på 1500kr det är 600 mer än MDS lådan :roll: basarna blir 2 st 12" pioneer Ts-w303r.

en bild på hur basen ser ut, hittade inga bilder på lådan men både basarna och lådan är mkt snyggare så blir nog nöjd :)
Bild

dom kommer senast i på fredag enligt killen som jag snackade med:) rabatt skulle jag få med för att jag har fått vänta :mrgreen: är det någon som har erfarenheter av just pioneer basar?
gjorde en liten snabb bild på hur baslådan (lådorna) kommer se ut om det blir dom jag har i tankarna just nu :lol: fyrkantiga saken i mitten ska föreställa en kondensator och det röda är vart slutsteget ska sitta :mrgreen: vad tycks om detta?
krånglar som fasen med basarna. men blir nog 2 enkellådor om allt löser sig

Bild
har fått hem basarna nu och kastat in dom lite snabbt i bilen för att testa hur dom låter :D och satan i gatan säger jag bara 8) och steget är inte inställt till ens 50%. så det som ska göras nu är att snygga till lite. och ställa in steget för att kunna spela in basarna sen får vi se :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28
Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]

230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]