Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
anderzohn skrev:nu har du glömt nåt va man får inte citera på detta forum :wink:

Nu såg jag ju i och för sig din :wink:
Men bara för att förtydliga så är det ju helt okej när det görs på ett inlägg en bit upp eller som jag tex gör nu. Citerar en vald del.

Men åter till din bil. Fälgarna gör sig mycket bra tycker jag.
Volvomärket gillar jag. Var köpte du det? Är det nån självhäftande sak eller hur är det ditsatt?

Ang avsaknaden av blinkers så tror jag inte besiktningen ens tänker på detta.
av anderzohn
tackar..volvo märket köpte ja på tradera för 50kr tror ja d va å man sätter fast d med dubbelhäftande tejp..dom sitter som sagt mest på 700/900 men man måste ju va lite egen så :wink: å alltid retar det nån att ja har satt det
på denna bilen å d är ju halva nöjet..dock ska väl tillägas att ja tycker d gjorde sig bra så ja gör det inte bara för att reta folk :wink:
av anderzohn
tröttna på att se fälgslagen i fälgarna idag..så ja låna med en plastslägga ifrån jobbet å värmde lite på fälgen..sen va d bara å klapa på ett par smällar så blev dom runda igen..däcken ska nu krängas av och måla fälgarna..dock så kunde ja ju inte åka på plåtfälgar lr liknade..så ja slängde dit mirzam kopiorna som ja spara ifrån v70in

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
mirzam gör sig inte illa på bilen heller. Såna ska jag skaffa när man blir rik. Såg de på en V70 i stan och det var skitsnyggt 8)
av anderzohn
Grammse skrev:mirzam gör sig inte illa på bilen heller. Såna ska jag skaffa när man blir rik. Såg de på en V70 i stan och det var skitsnyggt 8)

ne dom gjorde inte d..d behöver man väl inte va rik för att skaffa sig
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12
Ny stereo i min s40 2004

Tack för svaren, nu bara att installera.

Motorbyte Volvo 240

Väldigt snygg lyft!

Dolda Vinkeln...

Det är som sagt var två radarer som sit[…]

230fk går snålt

Nej nej jag bara visade vad jag menade med fullga[…]