- tor 29 apr 2010, 16:40
#404899
Hello!
Efter flera dagars roliga utgifter så köpte jag idag en ny pinnbult till mitt avgas...
Men när jag tittar närmare så är pinnbulten bruten och sitter kvar i avgashuset på turbon.
Suck, så de känns som jag får riva turbon för att kunna lösa mitt problem. Misstänker att när
Bilia monterade de nya avgassystemet för 3 veckor sen att de blev för styvt så de har gjort
att pinnbulten gått av...
Nu är frågan... om man nu ändå ska riva turbon, kan man inte byta ut något så man får en fulltryckare ?
Vad är de som skiljer ? storleken ? wasgateklockan ? något mer?
kom gärna me tips :)
// BamZe
Efter flera dagars roliga utgifter så köpte jag idag en ny pinnbult till mitt avgas...
Men när jag tittar närmare så är pinnbulten bruten och sitter kvar i avgashuset på turbon.
Suck, så de känns som jag får riva turbon för att kunna lösa mitt problem. Misstänker att när
Bilia monterade de nya avgassystemet för 3 veckor sen att de blev för styvt så de har gjort
att pinnbulten gått av...
Nu är frågan... om man nu ändå ska riva turbon, kan man inte byta ut något så man får en fulltryckare ?
Vad är de som skiljer ? storleken ? wasgateklockan ? något mer?
kom gärna me tips :)
// BamZe
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
You might surprise people, but you're still gay