Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

samma tanke slog mig oxå inga vindavvisare bak :roll:
Sen tycker ja det var snyggare med ögonlocken.
Du skulle ju kunna byta sidoblinkers till de med vitt glas och kromad sarg.Såna har jag :mrgreen:
På det första mina ögonlock gick sönder för att de var klistrat som fan och sen jag fundera till att byta mot devil eyes krom som är ihopa med blinkers och jag tror inte att ögonlock passar bra till dem men jag ska endå prova och se.
Tack, tack men det mesta gjorde killen som jag köpte bilen. Jag ska bara underhålla den och fixa alla dolta fel som bilen hade och kanske har fortfarande och vi kommer att se i framtiden flera ändringar.
jojjevg skrev:Tack, tack men det mesta gjorde killen som jag köpte bilen. Jag ska bara underhålla den och fixa alla dolta fel som bilen hade och kanske har fortfarande och vi kommer att se i framtiden flera ändringar.
Jag försöker undvika stora gupp. Andra som är mildare kan jag köra ovan på de lite snet och sakta så går det.
~Kalle~ skrev:Ännu en S40 på forumet :wink: Snygg inredning och 'stil' på den, kanske Tomas skulle ta efter? :D
Jo det ser bra ut men min träinredning ser mer exklusiv ut :wink:

Bilen är snygg och fälgarna passar riktigt bra (om jag nu inte redan sagt det).
XC-grill kommer nog att göra sig snyggt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 27
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]