Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bumpen73
Har det stannat upp?ser den stått oröd ett tag nu,åker förbi den varge dag*s*
Användarvisningsbild
av Volvobruden84
bumpen73 skrev:Har det stannat upp?ser den stått oröd ett tag nu,åker förbi den varge dag*s*
Nej då det går bara lite sakta. Skaffar lite mer grejjer bara. Metallomspunna slangar till turbo osv. måste bygga om massor för att det ska passa *ler*.
Jasså inte så vanligt att nån från lilla byn torsåker är på volvoforum?! men skojj iaf!!
Användarvisningsbild
av bumpen73
Ser att det börjar bli klart med målningen,bara att flytta ner till mig att forsätta sen*S*
Användarvisningsbild
av Volvobruden84
bumpen73 skrev:Ser att det börjar bli klart med målningen,bara att flytta ner till mig att forsätta sen*S*
Hehe bara blanktrådarna som elverket ska gräva ner nu sen kan resten målas. Annars är det klart nu. Blev lite skillnad mot förr? :)

Micke håller på och fixar slangar osv. nu till 965an. Så snart så borde uppstartet vara nära.

Jag grejjar lite smått med 244an nu. Polerat och vaxat den. Sen idag började jag med klädseltvätt. Gjorde klar passagerarstolen och golvet innan jag for hem från jobbet. Vart en stor skillnad!
XC60 2026 pureläge

Även modeller med "stora" batteriet[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

säkert bra bil och komfort osv, men det som […]

Har inte led lampor dock

V70 D5 2011, missljud?

Tillägg: AC kyler alltså bra när d[…]