Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Brainded skrev:19T? :shock:
Tror det kommer bli fin ketchupeffekt i den där när det agg'et sitter på plats 8)

Såg att du kör med arp-bult, vad tycker du om dessa?

Snyggt jobbat!

mvh
Anders
Nja kanske blir 15G också ;) få se. tänkte inte trimma så mycket mest fixa upp och sälja för att köpa någon trevlig motor till svarta 740in. ex T5 :roll:
Nja har väl ingen erfarenhet av dessa än. är ju sträcknings metod på dessa. dra i 67nm släpp, dra i 67nm släpp och dra en sista gång 67nm :-)-)
Jaha då har man startat upp maskineriet efter renoveringen [thum]

Snart så
Bild

Fattas lite
Bild

Färdigt! :)
Bild

Sen så stog det en bil ivägen där man kör in i garaget så jag och en kompis vart tvungen att bygga ett avgasutsug så vi inte skulle bli förgiftade :lol:

Bild
Dammsugar slang och 2 dammsugare is the shit
Bild

Idén va skitbra men funktionen var värdelös [lol] [lol] avgaserna sköt iväg slangen och dammsugarna började typ brinna [lol]
Men skit i det

Bild
Ska lacka upp alla delar vid sidan av också så det ser bättre ut ;)
Bild

Bilen startade direkt efter att jag satt tillbaka tändkablarna och spridarkontakterna. Drog upp oljetryck först :wink:

Men dessvärre gick den inte alls så bra efter en stund.
Men tror jag kommit på felet, Misstänker att jag satt kontakten på kallstarten fel. för så fort den blir varm så bluddrar den och sen tvärdör den.

Jag återkommer imorgon :D

Oj juste en fråga
Jag bytte spridarna också för jag tänkte det var felet
Mina spridare hade slutnummer 357 och dom jag tog och satt på kommer från en 945FT och spridarna hade slutnummer 804
Är det bolt on med dessa spridare? har jag tagit fel nummer?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
D4 vs T4

Jag har en v70 d4 2013 som jag är nöjd m[…]

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]