Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
Älgdekaler dit satta ;)

Bild

finns på dekalwebben.se :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Det börjar ju bli stil på kärran :) nästan i klass med Fribbes nya" hund 40"
Användarvisningsbild
av Pliind
komplimang eller förnedring? med tanke på att hans är en raggarkärra, och min är i nästan nyskick.. (inget illa menat fribbe!)
Användarvisningsbild
av Nexus
Bara för vi skämtar lite om cykel så betyder det inte att vi ogillar dig.Du är ärlig och erkänner dina misstag det skulle inte många våga göra men vi har alla gjort de eller liknande.
Vad jag menade är att bilen börjar bli fin och fribbes ser ju oxå cool ut fast inte samma stuk MEN blöj raggare är ni båda :wink: :wink: :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
äsch ja ä inte nå blöjraggare ;P mjo olika stuk har vi, olika klasser kan man säga, 244an hamnar väll nästan med hans klass! hehe men jag är då inte dagens idiot! brudens farsas ex-fru ringde mig idag och sa at vatten hade sprutat runt i motorrummet! åkte dit å öppna huven.. klämde på lite slangar å märkte att expansionskärlets lock vart av :P bara å fylla på vatten och sätta på locket (låg och balansera på några slangar!) skruva på skiten och voila så funka allt igen :)
Användarvisningsbild
av Pliind
liten update :P fick en present av bruden höhö, fast den glappar när man kör :(
Bild

annars går det väll frammåt, tror jag har fått tag i en snowcap och en kompis hade en hällsjöstyling grill till 740 som han ska sälja för 100kr!
Användarvisningsbild
av Nexus
vad menar tjejen med att du behöver en "saftblandare" när du är ute och kör :?: :wink: :wink: :wink:
Hon tycks inte vara så dum den tjejen :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
ÅÅåååÅå nu börjas det igen :P nej hon köpte den inte för sådana skäl, hade hellre haft en blå eller röd men de var slutsålda :/ så blev en gul lampa..
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag hade en från hobbex för länge sen. På den kunda man byte "glas" mellan blått,rött och orange.
Ena dagen var jag POLIS :wink: Andra dagen brandman :wink: och 3:e dagen vägarbetare :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
hehe ^^ skulle vart nått :P fixade iaf glappet i lampan nu.. lampan satt löst i sockeln :S
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 64

https://aeromotors.se/kataloog/article/7163682/p-8[…]

Om man skal tävla i NASCAR borde man anskaffa[…]

Det är inte så du råkat ladda ner[…]

@Erik Å , Alla vikter satt på, men ha[…]