Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Riktigt snygg bil!! Vad blev det för fabrikat på sänkningssatsen? Har bilen nivåreglering?
av Thomas J
Vet inte fabrikatet köpte beg. nivåregleringen är borttagen. finns till salu om nån är intresserad. :lol:
Användarvisningsbild
av G-kraft
Snygg utvecklat bil, mycket pengar kan jag tänka mig :) men det blev riktigt bra i slutändan.....nu är det säkerligen många blickar som kastas över din bil...får man fråga på ett ungefär vad det hela projektet kosta er...behöver inte svara om du inte känner för det...
av Thomas J
Kanske lagt ut 20-25000kr. Köpt mest beg delar, det tar längre tid men blir bara hälften så dyrt. Det dyraste är ju fälgar och däck. :lol:
Användarvisningsbild
av G-kraft
Alltså det är en del pengar men inte så farligt när man väl ser på bilen..kan bara säga grattis till din fina bil..
Användarvisningsbild
av Cimmen
Hur går det med bilderna på avgassytemet??? ta många underifrån så man ser hur det är gjort, jag ska göra så i vinter på min...

jag har utrymme på en server för bilderna om du vill.....
av wooxer
Vart blir bilderna på avgaset av?
Är väldigt intresserad av att se vad för delar du har använt samt hur du löst detta under bilen.
av Thomas J
Jag köpte bara 2st 90" krökar och ett Y rör en meter 2,5 tum rör 2st 3tums slutrör allt köpt på mekonomen. upphängt i dragkroksfästena på båda sidor. Är lite svårt med bilder. men det kan väl inte vara så svårt att fatta? Mvh Thomas ( PS bilen är till salu )

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]