Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Knight Rider Goes VOLVO :P snygg bil.
Användarvisningsbild
av Gizz
Tackar tackar. Får väl säga att just nu är den inte så vacker. :D Salt ifrån trösklarna till taket men det får vara så tills det blir lite mildare väder. Svart och saltade vägar är inte en rolig kombination.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ta vilken mörk färg som helst och h**vetes saltet så har du "moddad" bil :P obra för lacken dock
Användarvisningsbild
av Gizz
Visst det är inte balsam för lacken men jag vaxade upp bilen ordentligt innan vintern kom så jag klarar mig nog någon vecka till. Tänkte hunnit med att tvätta nu i helgen men blev förkyld så det kändes mindre lockande.
Användarvisningsbild
av Nexus
har du tvättat bilen sen vintern :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Gizz
Hahaha Ja faktiskt tvättades den förra helgen. Den har blivit vaxad 2 gånger till sen dess jag visade upp resultatet sist. Snart dax för en ny omgång vax.
Måste hitta nya lister till dörrarna. Listen på vänster bakdörr har gått sönder. måste skaffa ny. Frågan är vad alla skulle kosta.
Användarvisningsbild
av Gizz
Sådär nu går denna bilen vidare till en annan ägare. Sålde den häromdagen och ska lämna ifrån mig den idag. Känns lite vemodigt men den nya bilen är inköpt så det går nog ingen nöd på mig. ;)
Men mer om den andra bilen i en annan tråd.
Hög tomgång B230FK

Kan vara dålig jord. Jättevanligt fel s[…]

Volvo går dåligt så det gö[…]

Tysta sommardäck V90

Överlag är personliga omdömen av d&[…]

Tackar för tips! Diagnosverktyg är inf&o[…]