Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Riktigt fin V70 har du Joel :D Och framförallt var det kul att se den live idag.. Så nu kan du sluta fundera på vem det var som vinkade idag :wink:

/ V70N Ocean race.. Stora Väsby kl 09.30
Hahaha!!! Jag tänkte ta med dig i nästa film, för jag kände på mig att det var nån på forumet! Och tänkte passa på att be om ursäkt för att jag stängde dig vid lastbilen.. Jag fick en hetsbulle i baken och skulle försöka skynda mig om lastbilen, och då blev du "kvar" där bakom. Försökte förmedla det genom att peka lite, vet inte om det gick fram. :oops:

Edit: Var tvungen att "förklara" mig lite i incident-tråden.. :D
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... start=1910
Hehe ingen fara alls :D Sådär blir man ju avstängd typ 200 gånger i minuten på e4an. Själv är jag så trist så jag oftast bara ligger och såsar i högerfilen i exakt 110 med farthållare i.. :wink:
Såg att du gestikulerade.. Sen om det betydde "Förlåt att jag stängde av dig" eller "Stanna där framme, du ska dö".. Det framgick inte riktigt.. Hehe.
Det är klart att du kan ta med mig i nästa film :D
Vi ses!
Jag behöver verkligen en sån där "reklam"led-skylt i bakrutan där man kan få bokstäver att rulla.. Åsså lite snabbknappar på ratten för just dom två fraserna så man kan göra sig förstådd. :D

Jag brukar inte ligga så mkt mer än ca 110km/h jag heller..(gps-fart) Ökade lite där eftersom jag ville om lite snabbare. :)
Jag behöver nog snabbknappar runtom hela ratten...
:D
Användarvisningsbild
av joel80
Idag blev det en fintvätt i gds-hall inför kommande snö"kaos"..

Åsså lite "location hunt" för att få bästa bilderna.. tyvärr hade jag bara med mobilkameran, men med lite photoshoppande ser det rätt bra ut ändå. :D

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32