Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Japp, källan är stereon och den klara dual zone så man kan lyssna på annat samtidigt som takskärmen visar film
ja lilltjejen på 3år vart riktigt nöjd :D

Den är "bara" på 8 tum och det låter lite lite men större hade aldrig gått för man sitter rätt nära skärmen
Tokheller att jag har gjort det själv,skulle inte orka om jag ska va ärlig, vet bara att fästet till skärmen sitter skruvat i ett platt järn som sitter fast i takbalken.

Ja hål blir det ju för bla kablarna och skruvarna men har ju inte satt dit en takskärm för att sen ta bort den
har du tittat så det inte är genomgående bult och muttrar på taket :lol: :lol:
Hur som hellst det blev snyggt, jag vill oxå ha DVD fram så man kan titta film i bilen :( ska köpa när jag blir rik :D
Grammse skrev:har du tittat så det inte är genomgående bult och muttrar på taket :lol: :lol:
Aha det är därför jag har en hajfena nu på taket, undra just varför han satt dit en sån :lol:
Grammse skrev:Hur som hellst det blev snyggt, jag vill oxå ha DVD fram så man kan titta film i bilen :( ska köpa när jag blir rik :D
Tack och ja det är inte fel och inte särskilt dyrt heller, du får ju en dubbeldinare från runt 2500:- 7"
Är det för dyrt?
Nej det är inte dyrt men har man några få 100 lappar kvar i månaden efter betalat alla räkningar så är det mycket pengar :( . Kanske kan sälja min dubbel din cd och sen köpa sig en DVD :wink:
Jo jag vet, har inte särskilt bra ställt själv ibland så jag vet hur det är att vända på kronorna.

Men snart så vill jag se bilder på bilen din med sänksatsen, inte måste du väl göra hjulinställningen direkt?
Låt fjädrarna sätta sig lite innan du ställer in hjulen
Tack Severin, det var skit bra med bilden också.
Nu vet jag vad som gäller. Och det var för "frugans skull" det är hon som använder denna bakspegeln under dagen iaf på kvällen kan hon inte ens se igenom he he... :lol:
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 37

Det gick fint att få dit allt igen. S&Arin[…]

Min har varnar för samma sak (xc60 - 11) Samt[…]

V50 2,4 bensin, konstigt fel

Jag får se om jag orkar börja brå[…]

Tror Volvo har tagit bort möjligheten att sl&[…]