Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
:lol: Blev orolig först men denna ursäkten var ju faktiskt guld!
Användarvisningsbild
av StefanN
Det hoppas jag verkligen inte, det är ett diskbrock som trycker på nerverna till ena benet. Får morfin och avsvällande plus lite andra roliga mediciner. Blir väl operation framöver men jag tänkte va på benen innan dess.
Användarvisningsbild
av StefanN
Tack, hoppas man får tid för undersökning på Spine center så dom kan se om det blir operation.
Bokade tid för besiktning av bil och släpvagn, vart inte förrän i slutet av månaden men det ska bli kul och se hur det går med släpet. Det är ett fint släp (när det va nytt) som lastar 1300kg som jag fick gratis. Har bytt ett däck (beg) för 400:- och bromsvajrar för 450:- och nya glas till belysning för 200:-. Så nästan under 1000:- totalt bara det inte blir strul med fjädringen som kan va lite stel.
Användarvisningsbild
av StefanN
Fick upp att det var dags att boka service nu, den har gått 400 mil sen sist varav 100 mil var en resa till fjällen så 300 vardagsmil kan man säga.
Gjorde 12 000-milaservisen för två gånger sen och den har fortfarande gått 12 000 mil. :???:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 40
Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]

Motorbyte Volvo 240