Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

däckverkstaden där jag lämnade in hjulet ringde nu ikväll och enligt dem så berodde det (antagligen) på att däcksidan som sluter mot fälgen hade någon utgjutning som gjorde att det inte sköt tätt. Så nu har dom slipat till den och satt på däcket igen som nu inte släpper ut någon luft.
Jag känner mig lite tveksam då den ju höll tätt fram tills nu med, men bevisligen är det inget hål i däcket så jag hoppas det fungerar men låter nog cratusfälgen ligga kvar i bagaget nån vecka.
Inte mot, nära ;)

Nu är bilen skodd igen. Dom tyckte dock jag skulle hålla järnkoll på de andra tre så jag har varit och köpt en däcktrycksmätare nu.

Ska ta en rejäl vända ikväll, ta en väg med mycket fartbulor så däcken får bekänna färg och sen kolla om det är några variationer och då mellan däcken, inte mot trycket vid avresa då däcken lär vara varmare och det ger ju förändrat tryck i sig.
Snygg V70, riktigt läckra fälgar (väntar själv på likadana från Infosite.se, leveransen är försenad till 30:e maj :cry: )

Vad har du köpt för lampor till dina blinkers (silver vision)?
Jag köpte ett par billiga från Hova.com och min far tyckte att det blinkade dåligt i bak (har bara hunnit byta där ännu).
Tack,

i början tyckte jag dom var lite väl vräkiga men jag börjar bli mer och mer nöjd med dem :)

Bild

Dock är det bara att inse att den borde ner mer mot backen... men någonstans var jag tvungen att göra avvägningen komfort/familjebil/snyggt.
Webmasters kärra är ju ytterligare lite lägre och det ser mycket snyggare ut, men hans är också rejält mycket stötigare än min.
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 58#p634658

En kan inte få allt :)

Bilden ljuger lite, det är inte riktigt så trångt mot väggen som det ser ut även om det är trångt. Har en V70 på andra sidan och han som inte har väggen att ta hänsyn till kan köra in med nosen före, så vi har väl uttalat att vi kan "slicka" linjen från varsin sida men... en annan är ju lite rädd om bilen och tar gärna lite säkerhetsavstånd :roll:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 59

Är det någon som fått återk[…]

Kört 15 mil med Liquid molly injection cleane[…]

Luktar avgaser i kupen

Har du bränslevärmare?

Jag har försökt mig på en lagning […]