Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Okej, då säger vi såhär.

Steg 3 blir att rulla in i verkstan och fixa allt möjligt vad det är nu allt som ska fixas. :roll:

Och har funderat igenom dethär med däck å sånt ett tag nu.
Och har kommit fram till slutsatsen att jag tar mina sproilans nya 14" vinterdäck som jag hade på 142an.
Och centrumvänder dom fälgarna.. Så centrumvänder jag 16"arna till sommarn istället. :wink:

Vad tror ni om dom planerna?
Om det endå vore så väl.
Nej jag har inte börjat med steg 1 än.
Går ju knappt att gå ut nuförtiden, tempen ute ligger ju konstant mellan 15 och 30 minusgrader.
Får se om jag kanske får upp den till garaget till helgen med lite tur, men man ska inte hoppas på för mycket.
Rullar in den i garaget imorgon om det finns plats.
Och om den vill starta, har vart så jävla kallt på sistone så jag tror inte att jag har haft i tillräckligt med glykol i kylarvattnet så kan ha frusit helt.
och soppatorsk verkar det också vara.. kommer bli skoj att åka 2mil utan fungerande värmepaket också.
haha :D

Vart ute i kylan och pillat med värmepaketet och annat hela dagen.
Har kommit fram till att fläkten gett upp totalt.
Så nu måste jag jaga rätt på en fläkt också.
Blev inget garage idag.. men imorgon hoppas jag.
Om nu bilen vill starta imorgon, idag ville den då inte.. körde slut på batteriet så det står på laddning.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 42
Volvo 945 STARTAR EJ

Tändspolen ger gnista med utplockade tän[…]

Glömde uppdatera med vilket verktyg torkskruv[…]

Det går med dubbla skruvstäd rätt […]

startsperre