Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Turbo+: Den där är tyvärr riktigt tråkig. Det är en 2.0T 150hk som i december(?) fick em något uppvriden steg 1-mjukvara från Svensk motoroptimering.

Måste helt klart säga att jag saknar min 9000 som det var betydligt mer kräm i. Från att ha en bil som folk blev skräckblandat förtjust när dom åkte med i till en "tråkhäck" på ~210hk. Som tur är så är ju i alla fall den motor som jag har oerhört lättrimmad sett till ökad effekt. Det som sätter stopp nu är spridarna, annars hade mjukvaran kunnat ta ut betydligt mer.

Till sommaren har jag tänkt mig cabriolet, efter det så blir det nog en bil med effekt. Time will tell :)

Thebree: Du får stå brevid mig, sen får vi väl se om det blir på en annan parkering eller om vi får stå med dom stora grabbarna. :-(O)
Du är inte ensam om att vilja ha bar backe och sommar våfflor. Snyggt med blinkersen.
Brainy skrev:Till sommaren har jag tänkt mig cabriolet, efter det så blir det nog en bil med effekt. Time will tell :)
Hehe, men då tycker jag att vi tar och sätter rondellen i min 945:a så haru värsta räser-cabben! Sugen lr?

/Turbo+
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 78
Beställa ny V90 T6 recharge

Lounge-paketet som innehåller ventilerad nap[…]

Sista hoppet att forumrävarna här kan hj[…]

CTEK Laddare (connect kabel)