Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
vi undrar fortfarande vad det är för fjädrar/dämpare som ska monteras till det priset!!! :evil:
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja hoppas iaf att du absolut INTE köper nån sänkningssats från skitföretaget GE.
Jävla skojare de där.
av J.F.S
bjompa skrev:Ja hoppas iaf att du absolut INTE köper nån sänkningssats från skitföretaget GE.
Jävla skojare de där.
Ber om ursäkt för OT:

hehe, de behöver definitivt jobba med sin kundservice. Jag beställde en chassisats i Mars, för ca två veckor sedan skickade jag ett mail där jag klart talade om att jag ville avboka min order samt att jag ville ha ett svar där det bekräftades att de tagit bort ordern. Behöver jag säga att jag inte fått något mail?

Jag har ringt ett par gånger och frågat efter mina delar. Olika undanflykter varje gång, trasig packmaskin på lagret (eh jaha men då finns delarna hemma då?), för lite folk, för många mail, fått fjädrarna men inte dämparna, fått dämparna men inte fjädrarna, , det har beställts så många satser från andra privatpersoner och företag och inte minst att fabriken i tyskland jobbar för högtryck men inte hinner med och inte att förglömma att pallar som skulle ha levererats hade försvunnit.

När det gått 11 veckor ringde jag och fick beskedet att minst två veckor till skulle jag få vänta. Som ett försök att släta över så säger de att andra har väntat lika länge.

Jag beställde från ett annat företag (samma sats) och ska få delarna imorgon. Återstår att se om så är fallet. Jag är tämligen säker på att de har GE som leverantör. Får jag mina delar så tog det 13 arbetsdagar från beställning. Viss skillnad, visserligen kan det ju vara fler än jag som avbokat min order och att de (GE) därför har fått satser "över".
Användarvisningsbild
av TheBree
Idag fick jag äntligen tummen ur.. och målade bromsoken som byttes på servicen för mer än en månadsen. Det var extremt enkelt eftersom de var så pass nya som de var, och inte speciellt skitiga var de heller.

Annars händer det inte mycket på bilfronten just nu. Inte mer än att jag lovat farsan att jag ska polera hans 9-3a och att jag har fått ett bud av min kusin att polera hans Chrystler för 500:- (lite lågt eller vad tycker ni?)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Om du tänker lägga lika lång tid som du gjorde på din så JA då är det för dåligt.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 38
12 voltsuttag krånglar

det vanliga uttaget har endast en säkring som[…]

Vart på service idag och ska tillbaks om tv&[…]

Ska kontrollera det. Tack för tipset!

Det där beror nog helt på box. Jag har […]