Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

ÄRRet skrev:Helt suverän garagetråd med mycket info och bilder! Minus till ditt behov av uppmärksamhet. Låt folk kommentera när dom vill och inte på uppmaning.
Tackar, försöker få med så mycket som möjligt.

Det som driver en att föra projekttråd är att få uppmärksamhet? annars kan man väl lika gärna skriva i notepad eller?
Varför skulle man annars lägga ner timtals med tid på de?
Undrar bara, vill inte låta neggy :P

/stagesix
stagesix skrev:
ÄRRet skrev:Helt suverän garagetråd med mycket info och bilder! Minus till ditt behov av uppmärksamhet. Låt folk kommentera när dom vill och inte på uppmaning.
Tackar, försöker få med så mycket som möjligt.

Det som driver en att föra projekttråd är att få uppmärksamhet? annars kan man väl lika gärna skriva i notepad eller?
Varför skulle man annars lägga ner timtals med tid på de?
Undrar bara, vill inte låta neggy :P

/stagesix
Förstår vad du menar MEN bilen måste väl va viktigare än att få credd på internet? Finns många som bygger bilar som enbart dokumenterar vad dom gör utan baktanke. Bygg på men låt oss kommentera frivilligt.
Klart den är. Men jag lägger ju inte direkt ner bygget för att ingen kommenterar.. Jag skiter i att skriva updates istället :) så simpelt är de :) Visar man inte uppskattning eller visar att de är "underhållning" så får man inte se mer helt enkelt.

Vad menar du med att folk ENBART dokumenterar utan baktanke? -.-

/stagesix
Ser bra ut! Diggar kablarna! Ska jag fixa med i min nya V40 också:) Kommer lägga upp projekttråd när tiden är inne för riktigt bygge! Har bara dämpat förardörren än så länge i min V40 med 15 mattor Silentcoat:P Går fan knappt att dunka på den med knyten näve! Stenhårt! Dock så är jag arbetslös nu så budgeten är lika med noll men kammat hem ett iridium 6.3i kit med nypris på 8500 kr som frontsystem:) Kommer nog inte bli fyskam att bygga in i brädan och a-stolpar samt staga upp dörren av satan så det blir tryck! Vilken size kör du med i dörrsidan?
Fellow skrev:Ser bra ut! Diggar kablarna! Ska jag fixa med i min nya V40 också:) Kommer lägga upp projekttråd när tiden är inne för riktigt bygge! Har bara dämpat förardörren än så länge i min V40 med 15 mattor Silentcoat:P Går fan knappt att dunka på den med knyten näve! Stenhårt! Dock så är jag arbetslös nu så budgeten är lika med noll men kammat hem ett iridium 6.3i kit med nypris på 8500 kr som frontsystem:) Kommer nog inte bli fyskam att bygga in i brädan och a-stolpar samt staga upp dörren av satan så det blir tryck! Vilken size kör du med i dörrsidan?
tackar o bockar :)
Jag har väl lagt in ett par mattor i mina dörrar också, men körde även den där skumdämpningsmattan också från silentcoat över aluminium mattan.
Skall byta ut focal kitet mot ett 5,2i kit från DLS jag också.

Har 5,25i dörrarna. :)
Har stadgat upp 5,25 bafflarna till framdörrarna.. nu skall de bara plastas, men känns som om orken gått ur en :& inte liika sugen på att bygga längre, vill ha nytt projekt hahaha :D

/stagesix
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]

Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]