Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nightmare89
eccy243 skrev:Tar mig friheten att svara Nightmare89. Menar du det svarta i strålkastarna? Det är speciella strålkastare som satt på diverse specialversioner. Sitter bland annat på Blackline II, Sport (i Bjompas fall), och på Classic.
Tack för svar :D
Användarvisningsbild
av bjompa
Ticken skrev:
bjompa skrev:
Ticken skrev:Fy fan vad snyggt det där blev! Du kan inte ta å fixa till min också?

/Ticken
Tackar, va vill du ha hjälp me kompis?
Tänkte ju på din grymma puts där :P

/Ticken
Du menar så..
Användarvisningsbild
av bjompa
Tackar, jo ja tyckte den satt bra där.
Hahaha, ja de är kärringen som hänger in en massa skit hela tiden, men den där är inte lika grotesk som dom där rosa gay-tärningarna i modell överstor som hon gärna hänger i backspegeln, så den där tigern får hänga där.
Den slåss iaf inte när man svänger.
Användarvisningsbild
av Nexus
vart köpte du solfilmen? ser riktigt svart och fin ut.
Bilen ser riktigt stilig ut måste jag säga :-)-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-)
Användarvisningsbild
av halmstaden
Riktigt fin bil och du sköter ju den ordentligt. Det ger garanterat bra bil-karma senare :D
Grymt med lackade kåpor i maskinrummet. En sak bara... ser ut som du saknar en burk där?? :lol: :lol:

MVH
Användarvisningsbild
av bjompa
Grammse skrev:vart köpte du solfilmen? ser riktigt svart och fin ut.
Bilen ser riktigt stilig ut måste jag säga :-)-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-) vol:-)
Hehe, de är en billig variant från den lokala bildelskedjan. Funkar perfekt, sitter som ett as så de är ingen större risk att de släpper.

Får tacka för de du.
Användarvisningsbild
av bjompa
halmstaden skrev:Riktigt fin bil och du sköter ju den ordentligt. Det ger garanterat bra bil-karma senare :D
Grymt med lackade kåpor i maskinrummet. En sak bara... ser ut som du saknar en burk där?? :lol: :lol:

MVH
Tackar, ja de ser väl lite roligare ut me lite färg på plasten där under.
Sen saknar ja nog 2 burkar, minst :lol:
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 39

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]