- tor 19 maj 2016, 21:24
90-talsautomat + viss släpdragning. Är det verkligen så sjukt höga siffror?
Moderator: Moderatorer
Lillarapunzel skrev:Ja Jag skulle ju tjata tills du antingen byter remmen eller om den ger sig före :DDayDreamer skrev:Det kan den nog göra eftersom att den är så bränsle törstig men skit i det nu kamremmen är det viktigaste först.Haha den meningen har man ju aldrig hört förut... :roll:
Schmoyoho skrev:90-talsautomat + viss släpdragning. Är det verkligen så sjukt höga siffror?Japp...
DayDreamer skrev:Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen:Lillarapunzel skrev:Ja Jag skulle ju tjata tills du antingen byter remmen eller om den ger sig före :DDayDreamer skrev:Det kan den nog göra eftersom att den är så bränsle törstig men skit i det nu kamremmen är det viktigaste först.Haha den meningen har man ju aldrig hört förut... :roll:
Lillarapunzel skrev: Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen:Hm ja om det vore så enkelt en tripp till Stockholm gör man ju inte direkt bara över dagen när man har 33mil dit :mrgreen: :|
DayDreamer skrev:Det förstås. :(Lillarapunzel skrev: Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen:Hm ja om det vore så enkelt en tripp till Stockholm gör man ju inte direkt bara över dagen när man har 33mil dit :mrgreen: :|
Lillarapunzel skrev:Ja eller att du inte kunde ha bott närmare migDayDreamer skrev:Det förstås. :(Lillarapunzel skrev: Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen:Hm ja om det vore så enkelt en tripp till Stockholm gör man ju inte direkt bara över dagen när man har 33mil dit :mrgreen: :|
F--n att du inte kunde bo närmare mig! Hade ju varit perfekt att bara kunna ringa dig direkt något gått snett med Blå :mrgreen:
DayDreamer skrev:Det är typ 29mil, görs på lagliga 3,5timme per resa, åk och hjälp flickan, hon betalar ju bensinen, du får säkert full tank medLillarapunzel skrev: Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen:Hm ja om det vore så enkelt en tripp till Stockholm gör man ju inte direkt bara över dagen när man har 33mil dit :mrgreen: :|