Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Det kan den nog göra eftersom att den är så bränsle törstig men skit i det nu kamremmen är det viktigaste först.
Haha den meningen har man ju aldrig hört förut... :roll: :wink:
Ja Jag skulle ju tjata tills du antingen byter remmen eller om den ger sig före :D :wink:
av Lillarapunzel
Garinge:
Tycker faktiskt inte det är så himla högt, därav att jag inte reagerat tidigare. Våran "Skrot-Skoda" (Skoda Octavia Combi TDI 4x4 -14), visserligen manuell men ändå, drar typ 0,75 under samma förutsättningar. Så att Blå då drog 1,75 lät inte konstigt i min värld. :shock:
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Det kan den nog göra eftersom att den är så bränsle törstig men skit i det nu kamremmen är det viktigaste först.
Haha den meningen har man ju aldrig hört förut... :roll: :wink:
Ja Jag skulle ju tjata tills du antingen byter remmen eller om den ger sig före :D :wink:
Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen: :wink:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev: Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen: :wink:
Hm ja om det vore så enkelt en tripp till Stockholm gör man ju inte direkt bara över dagen när man har 33mil dit :mrgreen: :|
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev: Haha du får väl komma ner till Sthlm och byta den själv om du vill få det gjort :mrgreen: :wink:
Hm ja om det vore så enkelt en tripp till Stockholm gör man ju inte direkt bara över dagen när man har 33mil dit :mrgreen: :|
Det förstås. :(
F--n att du inte kunde bo närmare mig! Hade ju varit perfekt att bara kunna ringa dig direkt något gått snett med Blå :mrgreen:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:
Det förstås. :(
F--n att du inte kunde bo närmare mig! Hade ju varit perfekt att bara kunna ringa dig direkt något gått snett med Blå :mrgreen:
Ja eller att du inte kunde ha bott närmare mig :wink: Visst det är bara att ringa om du nu hade mitt nummer :D :wink:
av Lillarapunzel
Daydreamer:
Finns väl inge stall där i närheten ens? Svårt att bo där då ju :wink:
Haha I wish I had! :mrgreen:
Stackars dig då som hade fått svara på allsköns idiotiska frågor hela tiden....
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:
Det är typ 29mil, görs på lagliga 3,5timme per resa, åk och hjälp flickan, hon betalar ju bensinen, du får säkert full tank med ;-) kanske du får köra blåå med :p
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 159
ABS lampa lyser 740

Mät fall du har en trasig sensor!

Volvo 740 startar inte

Vad menar du med att "den inte ger ett ljud i[…]

Montera eget utblås