Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Inbyggd styrenhet, fan vilken lyx. På V50 är det ett jädra hallå att eftermontera usb med ny styrenhet (svindyr) och en drös med kablar. Samt mjukvara på det.

Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
av Schmoyoho
Bah, fabrikslösningar för USB och iPod? Det var inget som fanns till de vanliga P2:orna, V70N m.fl. Då var det aux man fick nöja sig med men det var ingen som gnällde för det, man var glad för att man slapp kassettbandadapter minsann!
Spoiler »
Jag fick för övrigt göra just det, köpa till två sladdar och en styrenhet samt ladda mjukvara. Sladdarna kostade 800+400 kr, styrenheten hittade jag på skroten för 1400 kr och mjukvaran gick väl på en ca 800 kr?
Asch, trist! Får du behålla även denna? ;)
Nä det är klart.
Skönt att höra att JB sköter det snyggt utan problem, frågan är bara hur länge de vågar skicka allehanda delar med posten om detta skett tidigare. Minns att de inte ville skicka ett par täcklister till min V50 eftersom de var för ömtåliga utan det var enbart upphämtning på dessa.
Användarvisningsbild
av ER
Schmoyoho skrev:Bah, fabrikslösningar för USB och iPod? Det var inget som fanns till de vanliga P2:orna, V70N m.fl. Då var det aux man fick nöja sig med men det var ingen som gnällde för det, man var glad för att man slapp kassettbandadapter minsann!
Spoiler »
Jag fick för övrigt göra just det, köpa till två sladdar och en styrenhet samt ladda mjukvara. Sladdarna kostade 800+400 kr, styrenheten hittade jag på skroten för 1400 kr och mjukvaran gick väl på en ca 800 kr?
Nackdelen för oss med äldre bilar ur P3 serien är dom lösa sladdarna då jag gillar inte riktigt den "mobila lösningen". Skulle vilja kunna montera konsollen USB/AUX från lite nyare på min gamla då den passar mitt slim USB minne som hand i handsken och kombinera med ipodsladden dold under konsollen så man också får BT via Tune2Air WMA1000.
Användarvisningsbild
av MartinS
ER skrev:
Schmoyoho skrev:Bah, fabrikslösningar för USB och iPod? Det var inget som fanns till de vanliga P2:orna, V70N m.fl. Då var det aux man fick nöja sig med men det var ingen som gnällde för det, man var glad för att man slapp kassettbandadapter minsann!
Spoiler »
Nackdelen för oss med äldre bilar ur P3 serien är dom lösa sladdarna då jag gillar inte riktigt den "mobila lösningen". Skulle vilja kunna montera konsollen USB/AUX från lite nyare på min gamla då den passar mitt slim USB minne som hand i handsken och kombinera med ipodsladden dold under konsollen så man också får BT via Tune2Air WMA1000.
Jag har stoppat i en sådan här i min gamla XC60 som saknar BT för musik streaming. Funkar grymt bra faktiskt.

http://www.ebay.co.uk/itm/Stereo-Blueto ... 5d62290eb5
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 69

Känns riktigt uselt skött av Volvo centr[…]

Biltema har Menar du iCarsoft, eller deras egna[…]

Utgånget VOC

Hade glömt låsa bilen och appen varnade[…]