Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

ny uppdatering, har i samma paket som USA-blinkersen fått hem en passande färddator som nu är monterad.

lamphållarna var däremot inte med och den jag hade i min lilla färddator var det något vajsing med. så har inte tagit någon bild då datorn inte är upplyst, men den fungerar.

efter ca 7-8 mils körning står snittförbrukningen på 9,7 l/100km
45k mil är för mycket tycker jag att byta till, dessutom vet du vad du har i 855an, det vet du inte på S70in :) Kanske många slitagedelar som måste bytas på den så småningom? Och i vilket skick är motorn efter de milen?...

/Kalle
enligt nuvarande ägare är den väldigt väl servad osv ska kolla upp detta om det finns kvitton och servicebok osv.

grejen är ju att 855an är ju inte i toppskick den heller och många slitdelar är säkert på sista versen även där.

förstår givetvis vad du menar med milen, men vi är nog lite rädda och stirrar oss blinda på miltal. ser servicebok vettig ut osv så kan en bil som gått 50 k mil vara i bra fräschare skick än en som gått 25 k
Eftersom päpplet tar upp dig måste jag väl visa kvällens andra bytesförslag också.
Undrar om du vill byta den mot
en EDWIN mekanikersats, 120 delar, heltnytt.
50 liters akvarium med fiskar, stenar och pump.
Laptop HP NX7400 med trasig processor.
Aiptek DV pocketkamera 6800,
Scanner, skrivar Epson DX 4450, dåliga patroner.
en senior målvaktsklubba Left, ISAC och Rebellion seniorklubba.

värde ca 4500:- samt månadsvis avbetalning med återtaganderätt vidutebliven betalalning?

Vi är en familj som lever på socialbidrag och är i behov av en bil dåbarnen har aktiviteter. Våran andra bil gick sönder och jag var tvungenatt skrota den
Kanske inte så mycket att skratta åt att folk har det illa, men som päpplet säger, har man det dåligt ställt är kanske inte en 855:a rätt bil.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 46

Problemet ser nu ut att vara löst, vad jag ha[…]

Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har ing[…]

finansiera V90

Spontant är det ett högre restvärde[…]