Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Kommer tyvärr ta ett tag då de e massa födelsedagar o festande mellan :D De som ja vet nu e iaf, sänka, 18" fälgar, ny vinge, 3" avgassystem, o lacka om bilen te S60R blue, Sonic blue eller va den heter :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Nu e hela kjolpaketet borta, kanske skulle dra på ett V.I.P kitt, de ser så jävla snyggt o diskret ut, nån som vet va ett sånt skulle gå på o e de bara o limma på orginalet???
Användarvisningsbild
av Nexus
fronten limmar du på. kjolarna har jag poppnitat i ordinarie hålen i trösklarna för enkelt kunna demontera de.
bakkjolen har jag ej så hur den passar vette f*n men den limmas på oxå.

Tror det kostar 1000:- per del. Gav 3000 för front och kjolar+300 i frakt.
Men räkna med att det krävs en hel del jobb innan topplack.
http://www.spoilershop.se/
Användarvisningsbild
av buddha88
[
Jasså, va e de för förarbete som behövs innan lack??? Sitter sidokjolarna lika bra som orginalet???
Användarvisningsbild
av Nexus
Det är ju i glasfiber och de hade bara smetat på gellkoat eller va det heter så en massa fördjupningar sprickor mm i ytskicktet, min lackerare slipa ner de helt och la sen på egen grundlack och sen topplack.Kjolarna tycker jag passa riktigt bra,fronten är lite för stor så den ligger inte helt jämns med bakre kanten på stötisen mot hjulhuset sett.Men annars så var passformen bra. En bunt kan tvingar så får man den dit man vill :D

Provmonterade självklart allt och borrade innan lacken lades för vara säker på det passa.
Användarvisningsbild
av buddha88
Har satt i en klar lampa i blinkersen så snuten inte ska ge mig böter för att de lyser orange framåt, men dom kan inte begära av mig att visa så de blinkar oragne nu va? För de gör de absolut inte :D

Bild
Användarvisningsbild
av buddha88
Såhär ser den ut nu igen, nästan tillbaks där man börja :)
Bild
Vä hög den ser ut nu :)
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
klart de kan begära få se om det blinkar orange nr lampan lyser vitt i vanliga fall.
Tur du inte limma boxarna bak då som jag gjort för då sitter de där de sitter 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:klart de kan begära få se om det blinkar orange nr lampan lyser vitt i vanliga fall.
Tur du inte limma boxarna bak då som jag gjort för då sitter de där de sitter 8)
Ok, ska nog ta bort dom imorn tror ja :D ja hade limmat boxarna, de va dock inget som va svårt o få loss :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Funderar på o beställa den där shortshift plattan :) har nån någon erfarenhet av short shift, hur bra/dåligt de e???
Bild
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 52

Apersson850, du som vet det mesta, har du tips p&a[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Camber är ställbart på 240 så[…]

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&ari[…]