Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
-En sak till! Tänk på säkerheten! Vilka bilar förutom C70 har voltningsskydd?
Saab og9-3 * (1)
BMW Z4 **** (4)
Volvo C70 ***** (5)
Saab SS ***** (6)
(Krocktest, antal stjärnor)
Att Bmw har 4 stjärnor för en 2004 årsmodell med väldigt lång front= gott om plats för deformationszoner anser jag inte vara bra.
(Saab 9-5 är lika krocksäker som Z4, bara det att den är från 1998...)
Användarvisningsbild
av Brainy
Tack för inputen Andreas! SLK tycker jag tyvärr inte är så fina så dom går bort.

Jag velar ungefär lika mycket angående användningsområde som prisklass, modell och användningsområde.

Det primära med att köpa Cab är att få åka på bilsemester i 3-4 veckor ut i europa i sommar. Sen vore det självklart trevligt att då få lägga några varv på ringen och sitter en Z4 suttit som handen i handsken! Men den typen av användningsområde är inget primärt.

Största anledningen till att jag vill ha en C70N är plåttaket och att jag ju gillar Volvo som märke. Det som talar emot är precis det du nämner, känns som jag kan få mer bil för pengarna.
OG9-3 är billig och känns som mycket bil för pengarna även om det mer är en glidare, därför är den intressant. Att det ligger ett par fina saabfälgar i källaren och bara väntar på en fin Saab lockar ju också ;)

Idag känns det faktiskt som att det mer handlar om att hitta "rätt" bil snarare än rätt märke och prisklass. Vi får se hur det slutar.

Kalle: Ja det är definitivt något som bör tas med i kalkylen!
Användarvisningsbild
av Tomas88
Kommer nog se bra ut.
När jag ser dessa kommer jag ju på att jag skulle behöva nya såna själv.
Användarvisningsbild
av eccy243
Är det där nån typsjuka på Saabar att emblemen flagnar? Var och varannan Saab ser ju ut sådär.

För att citera Edvin Eriksson från Full Frys (Stefan och Krister): TÄLT?? Så dumt. Vem fan tältar när 'en campar? Tält ska 'en ha på midsommarafton å spy i...
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 78
Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&[…]

trasig parkerigssensor

PDC's har tyvärr flertal artikelnumme[…]

Det slutade med att jag bytte hela bromsarna p&a[…]