Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

~Kalle~ skrev:Jobbigt när allting ska jävlas sånt som man inte har räknat med:-(O)

Snart klar för besiktning då :)
Jo det är riktigt jobbigt! :|

Jo, får lite pengar på fredag så ska väll slänga på nya bromsbackar så är det klart sen. :wink:

Har en fråga förresten, finns det någon årsmod av 142 som har helruta och dom utanpåliggande handtagen? :?:
Hel sidoruta, utan ventilationsrutan fram? Svar: Nej. Infällda dörrhandtag kom på -72orna, och ventilationsrutan försvann på -74orna. Så om du ser en 140 utan sidoventilationsruta, så kan du vara helt säker på att det är en -74a.
Frownlayer skrev:på vilka villkor tror du att besiktningen kommer att släppa igenom det avgassystemet? jag bara ser hur mycket det låter... de kommer inte gilla det vassa ljudet som du skapat...
Tror inte dom bryr sig så mycket, polare till mig har besiktat antal med bilar med bara en liten dämpare och nån utan nå ljuddämpare alls på samma bilprovning. Och kan lova att dom bilarna lät en aning mer än vad min gör nu.
Och som jag sa tidigare i tråden att just den bilprovningen är känd häromkring för att inte bry sig så mycket om sånna saker.
Men vemvet, jag kanske får anmärkning på det endå. :wink:
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 48

Sitter inte bränsletrycksregulatorn på […]

Hej Jo det är väl kanske mer troligt, &[…]

Bilen startar inte

Hej! Jag har fått problem med min Volvo s40 […]