Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Dags då för exteriör vårstädning och sedan en liten runda med kameran. :D

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Kan för övrigt meddela att Autoglym Bumper and Trim Gel fungerar utmärkt för att rengöra kromade ytor med missfärgningar, typ listerna runt fönstren och grillen. :P
Senast redigerad av 1 xerent, redigerad totalt 0 gånger.
XC90_Executive skrev:Snyggt! :D

Hade varit snyggt med synliga pipor (som D5 och T6) också! :D
Jovisst, jag kollar på bildelsbasen ibland :) men mycket annat som ska till också, främst vill jag spola lådan och lägga på solfilm på de fabrikstonade rutorna så de blir riktigt mörka först. Sen kan man börja fundera på att sätta på side scuffs, byta ut railsen mot Ocean Race, kofångaren bak till synliga pipor (kapa o svetsa på kromade rör då), ... och sen facelifta ;)
Riktigt snyggt :-)-) Vad har du för något i prakeringsljuset och dimljuset? Tycker det matchas ihop riktigt bra. :)
Haha, snyggt fynd Stefan! Jag vet inte hur snyggt det där skulle bli med fast drag dock. Verkar vara gjort för avtagbart drag. Man kanske skulle ge sig på att försöka tillverka en egen för fast drag om man kan få tag på liknande R-design utblås. :-)-)
StefanN skrev:http://www.blocket.se/kronoberg/XC70_VS ... 3.htm?aw=1
Handbyggd står det i annonsen och kikar man riktigt noga ser man att det på regskyltshållaren står Volvo Special Vehicles AB, dvs Volvo Specialvagnar. Säkert någon som haft lite tid (och delar) över på jobbet! :)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 39
Bilen ryker från motorn

Hej. Skulle starta bilen nu vid lunch och så[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Jag kollat upp en del. Original så tar Volvo[…]

740 som krånglar