Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Han har varit inne idag och kollat forumet iallafall.. hur går de för dig, stage ? Ge oss en uppdatering ! ;)
update dags då!

får be om ursäkt för att det knappt är några bilder ! :/ skall ut imorgon tänkte jag för att visa vad som skett bättre! men tills dess får ni nöja er med en mer skriftlig up'.

Tänkt mycket på ljudet och baslådan och har nog bestämt mig för att om-de-sker starta med custom lådan i sommar då man kan vara ute och slipa och allt de där. så kommer att köpa en mds portad 2x10" låda att stoppa i :).

Men impuls började bygga ett slutstegs rack. Ganska mycket inspirerad av nightmare's rack och även många andra. en förhoppningsvis har jag lite egna fina finesser och trix och problem (som vanligt) att lösa och meka ihop :D. Hade en bagagematta över så började såga i den ;)

Nästa grej som skett är att jag tagit fingret ur och satt in mina black rims blinkers och lyktor! :D och säger att det blev precis som grillen - en heeelt ny look- ! väntar på ett par till xenon lampor så är fronten rätt så mycket på banan ! :) riktigt nöjd! :D plockade isär originalarna till molekyler för att byta insats och stiftkontakter så aaallt låg på bordet. bilder på den nya looken och meket kommer imorrn vid fotosessionen ;D

Ni som läst tidigare så har jag ett sänkningskit med fjädrar att sätta på. Och ett ryck fick jag förra veckan och drog ner båda främre fjäderbenen för att sedan hivas in i blästern och sedan penselmålas ;). Hittade lite orsaker till knarr så är glad att jag tog isär allt :) Dessutom var en bult till tornet av så den satt bara med 2/3 bultar. Så skruvat har fått sig en order på fjäderfäste, dammskydd och fjäderbenstöttallrik :)

Inte mycket men alltid något! :) så fort jag fått hem grejorna så sätter jag i sänkningen för att kunna göra desamma på bakre dämparna. Vill ha fräscha där också även fast de redan är sänkta.

Planen är att få i allt ljud till elmia. FÖR DIT SKALL JAG BASKEMIG TA MIG! :).

här kommer lite bilder, fylls på imorrn ! :)

plattan i bagaget. Skall fixas iordning. Ville bara sätta i nått skräp :D men det blev en bra idé så skall göra racket lite rubustare och fräschare ;D
Bild

hmmm??? :D
Bild

En riktig fräsare alá stagEE
Bild

notera övre gummit :o
Bild

av! :O ett par svetsloppor så är den på banan igen :D
Bild

G som i rus!
Bild

blästrad :) skyddsjordad.. Där har ni en liten peak på hur original lyktorna ser ut nu :twisted:
Bild

Där hänger den glatt tillsammans med stoppklossar och tallrik :)
Bild

------

Allt för kvällen! :) skönt att det är folk som pushar på projektet, grejer måste göras och de är kul att ni gillar't! :)

over and gonatt

/ stagesix
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 30
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jpe[…]

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]