Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
~Kalle~ skrev: Men vad tycker farbror blå?.

/Kalle
Farbror blå gillar inte blått :lol:

De där är ju en äkta snutmagnet
Användarvisningsbild
av crumpets
Tycker det blir lite plottrigt med blått ljus också på en bil. Men sålänge du gillart så, det är ju din bil :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Ja de där går ju stänga av me en brytare :) sitter oranga lampor i men så e de dioder på sidan :D har bara de där på när man står still på parkeringen eller sånna ställen 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Har köpt blåa dioder som ska sitta inne på ett ställe som kommer se så jävla bra ut, o de garanterar ja te 100% :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
jaha snart är det ett rullande tivolli som jag nämnde tidigare :wink:
Nä det blir nog fräckt,är lite sugen på lite nice belysning inne i min bil oxå 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:jaha snart är det ett rullande tivolli som jag nämnde tidigare :wink:
Nä det blir nog fräckt,är lite sugen på lite nice belysning inne i min bil oxå 8)
Haha, ja de blir ju som ett tivoli snart :) en kille på garaget tipsa mig om dioderna inne, o de ser så snyggt ut där han har satt dom, så ja måste bara göra likadant :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Fick stabiliseringstaget pulverlackat idag av bompis på garaget.org, vart väldigt bra gjort, passar in väldigt bra, ser annorlunda ut i verkligheten
Bild
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ser bra ut. Bra puts i motorutrymmet för övrigt :P
Användarvisningsbild
av buddha88
Nu ska de bli en annan look på bilen, så Touring kjolarna o bakboxarna e te salu nu :)
Evolve stöten ska sparas, den ska sänkas, nya fälgar o lite mer :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
kasta upp delarna i säljas så nappar det kanske bättre.Så det ska stukas om .. ska bli kul se vad herrn hittar på här näst 8)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 52

Det är enkelt jobb, på alla 5 cylindrig[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Hehe.. semester = För mycket tid att tän[…]

Glappande hastighetsmätare och trippmäta[…]

Ja, var glad för att ha en fungerande AC i so[…]