Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nightmare89 skrev:Hm har bilprovningen fixat lycktorna hehe :mrgreen:
Hehe :mrgreen: :mrgreen:

Idag har jag monterat ihop allt och startat henne! :D
Måste säga att jag blev fruktansvärt nöjd över resultatet, extraljusen är så små så att dom smälter in fint men samtidigt ger dom ett bra ljus.

Största skillnaden måste vara strålkastarglasen och blinkersen!! :D :D
S*tan vilken skillnad! Det ser så fruktansvärt bra ut nu. Kärlek på nytt :D

(Jag har tyvärr ingen bild i nuläget men det kommer!)

Fasen vad gött det kändes att köra en runda igen med henne! :D
:-)-) :-)-) :-)-)
ortus skrev:
Hertsh skrev:Imponerad över ditt engagemang med bilen. Den är väldigt fin!
Tusen tack! :D

Jo men nu hoppas jag på att bara köra med henne. Är less på att pilla bil för tillfället :P
Lucif3r skrev:Hehe, själv tycker jag det ser lite 'fjantigt' ut med så där små extraljus. Ska man ha extraljus ska det vara rejäla grejor :-)-)

3 eller 4 hade nog sett bättre ut tror jag.
Hehe, jag är precis tvärtom. Har alltid hatat extraljus och då speciellt när man kör med tre-fyra stora klumpar i fronten :P
Så det är egentligen en kompromiss för min del redan med två små. Det var mitt enda krav när jag letade extraljus - så små som möjligt :D
ortus skrev:Hehe, jag är precis tvärtom. Har alltid hatat extraljus och då speciellt när man kör med tre-fyra stora klumpar i fronten :P
Hehe ja alla tycker vi olika. Tycker 3-4 stora ser bra ut på 7/900-serien(exl. 960 95-), men nyare som t ex x70 ser hemska ut med extraljus.

Faaaaast och andra sidan ska man ju inte ha extraljus för att det ser snyggt ut*host*, utan för att man ska se vägen bättre :P
Lucif3r skrev:Faaaaast och andra sidan ska man ju inte ha extraljus för att det ser snyggt ut*host*, utan för att man ska se vägen bättre :P
Det ska inte se bra ut, man ska se bra ut! :-DD
Extraljus är snyggt på många bilar, i rätt mängd och rätt storlek - och det finns ju en viss funktion med att ha dom där också :-)-)
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]

Tre år med Volvo V90 CC

Ovanstående livslängd på bromsbel[…]

C40 körkomfort.

Gen 1, en 2018 Classic. I jämförelse med[…]

Köp av V40