Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Att SBP ska va så hårda på det det ända dom inte behöver öppna på en bil är typ bakluckan. Vilket jag tycker e konstigt.
cybermunk skrev:Att SBP ska va så hårda på det det ända dom inte behöver öppna på en bil är typ bakluckan. Vilket jag tycker e konstigt.
jojo det är konstigt.
Synd att låset på min skuff inte funkar längre så det låser sig aldrig. :|
Fluffen skrev:De ska väl titta på varningstriangel som oftast ligger i bagagen. :D

Jag hoppas du blev nöjd med speglarna. :wink:
E man smart så lägger man in triangeln i baksätet så slipper dom kolla i skuffen.

Är helnöjd med speglarna.
Tack Fluffen. :roll:
Ända tillfället dom vill kolla skuffen e om man missat lägga fram triangeln
cybermunk skrev:Ända tillfället dom vill kolla skuffen e om man missat lägga fram triangeln
De får man hoppas, för min skuff vill dom inte kolla i :mrgreen:

Vidare till bilen, imorrn troligtvis kommer jag göra det sista som behövs innan bes :-)-)
hoppas du får ett rent och blankt A4 utan massa knas på, men det får vi se på onsdag va det eller hur?
Användarvisningsbild
av Ståhl
cybermunk skrev:hoppas du får ett rent och blankt A4 utan massa knas på, men det får vi se på onsdag va det eller hur?
Ja det hoppas jag också. Onsdag var det ja.
Dock har jag en liten fråga, Dom kan väll inte klaga på en bussning som är trasig, helt borta på tvärstaget på bakaxeln?
Iofs så kostar en sån bussning inte många kronor.

Och idag vart det inget. men imorrn hoppas jag att ja kan göra klart det sista. :D
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 48

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Finns det någon ÅF för turbofj&au[…]

Visa din semesterbil(d)