Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
fixa ett kvitto på att du hade en fin baslåda och en värsting stereo :lol: nej så får man inte göra (N)
Tråkigt med inbrott kan bara beklaga :( . vem har du nu gjort :twisted: i leksand så de ger sig på pärlan :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
vet inte vem, någon som vela ha mitt ljud iaf då bilarna brevid var olåsta och en av dem hade nycklarna i och den andra hade 2 st stereos i skuffen.. vita blinkers och extra-ljus lät dem vara..
Användarvisningsbild
av Pliind
här kommer lite bilder.. :cry:

Så här såg det ut när man kom ut imorse :(
Bild

Bild

Bild

Satte dit kartong å tejpade så man slapp sätta sig i en frostig bil på morgonen.. om man nu ens orkar upp till skolan :cry:

Bild
Användarvisningsbild
av Pliind
Aja nu sitter en ny ruta i.. lär väll inte uppdatera här nå mer då det nästan aldrig är nå kommentarer i denna tråd?
av matzen10
Jodå, det e ju en jäkla massa som läser!!
Nu väntar vi bara på att du ska dra ström till karosseriet så du får ha kärran ifred från bangditer!! Jädra klåpare som beter sig så där! Får du tag på dom??

M V H
---> matz
Användarvisningsbild
av lilleman
varför kan folk inte skilja på mitt och ditt :twisted:
blir så h......s förbannad på sånt man lägger ner en massa jobb på att göra bilen som man vill ha den så kommer det en eller några skitskallar och förstör allt.jag hade en trimmad amazon 68a som förstabil som gick jäkla bra men naturligtvis så var där någon som snodde weber45orna och pajade kylaren på ren elakhet skulle jag tro :twisted: men det är historia nu men jag kan fortfarande reta mig på det så jag lider med dig sweman
mvh/roger
Användarvisningsbild
av Pliind
mjo dessa var iaf inte ute efter att jävlas.. de tittade under huven men hittade inga leksaker där.. har då fan funderat på ström men då lär alla grannernas katter stryka med på samma vända då min huv verkar va bäst att sova på :evil: men funderar lite på ett tystalarm så man hinner springa bort till bilen med ett baseboll trä.. men i helgen blir det att installera ett hemmapul som förhoppningsvis håller tjuvarna borta :) får hoppas att försäkringen betalar för allt ljud som blev stulet bara :S har bara bilder å inga kvitton på sakerna.. rutan blev billig å fixa iaf, fick gratis lim och låna verktyg av Siljans glasmästeri å rutan betalade jag 50kr för på skroten :)
Användarvisningsbild
av Pliind
matzen10 skrev:Jodå, det e ju en jäkla massa som läser!!
såg det nu :| 20 000 visningar :o :D på 740 klubben har jag 4000 :P jäflar :P
Användarvisningsbild
av Nexus
har då fan funderat på ström men då lär alla grannernas katter stryka med på samma vända då min huv verkar va bäst att sova på :evil:

Då hade jag kopplat ström direkt :lol: förbannade lata katter som ska sno värme från huven :evil: :cry:
Sweeman! Du får komma tillbaka och göra någa roligt som på 240 tiden nu är du lite för seriös :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
mjo grannen som äger kattjävlarna håller med hehe :P prata med honom nyligen om inbrottet å skit.. vadå roliga saker på 240 tiden? :P

har förresten fått nys om nå ungar här i trakten som brukar va ute å härja.. visar det sig att det är dem.. då jäääävlar vad jag ska spöa skiten ur dem..
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 64

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005