Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:det kan inte vara såbatt du har ett, ursökta uttrycket, skit-kitt? har läst att vissa kitt kan avge nått ämne som kan upplevas som du beskriver.
värme ska det inte vara iaf, då xeon ska avge mindre värme än halogen
Det är ett kina-kit så det skulle inte förvåna mig... Man får väl vad man betalar för I guess..
Något tips på hur man får bort det? :)
Är det plast-glas eller glas-glas( :lol: ) på strålkastarna? Det kanske går att gnida bort med lite autosol? autosol brukar ju funka till det mesta :P
Är det glas-glas så kanske det funkar att bada det i lite T-röd en stund, och sen gnugga bort.
Tåls väl kanske att prova iaf.

Ursäkta mina stavfel osv i förra inlägget, skrev det ifrån tableten lite snabbt 8)
Lucif3r skrev:Är det plast-glas eller glas-glas( :lol: ) på strålkastarna? Det kanske går att gnida bort med lite autosol? autosol brukar ju funka till det mesta :P
Är det glas-glas så kanske det funkar att bada det i lite T-röd en stund, och sen gnugga bort.
Tåls väl kanske att prova iaf.

Ursäkta mina stavfel osv i förra inlägget, skrev det ifrån tableten lite snabbt 8)
Tydligen finns det någon sorts anti-imma behandling som kan ha missfärgats..
Det hjälpte inte med T-röd så vi har skrapat bort det nu. Men undrar om man eventuellt ska köpa nytt glas då behandlingen antagligen är borta nu .
Då har blinkersen och strålkastarglasen kommit och jag väntade inte med att packa upp och montera :D

Bild
Skillnaden är nog lite vår att se på bild :/ Vänstra är i alla fall den nya och högra den gamla. Det är ENORM skillnad i verkligheten! :D

Bild
Skillnaden på blinkersen var lika stor! Övre är den gamla och nedre den nya :)
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

https://pbs.twimg.com/media/GrjAz-gboAEZ5gq?forma[…]

https://partsouq.com/ Skum info på min[…]

Service Peugeot 107 2007

Hela navet ligger på bänken i garaget. […]

Tysta sommardäck V90