Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Lite svårt att köra då man befann sig i närheten av Lindersberg :D

Ja man är lite less nu när man inte kan åka med dom på men inte mycke att göra åt
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tråkigt :( Som sagt så borde väl polisen göra vettigare saker :roll:
Användarvisningsbild
av Severin
Eftersom jag har bilbarnstol så har inte placeringen av kupévärmaren varit lätt, har sökt här och där efter en smart lösning.

Har haft den fram vid passagerarstolen på golvet men bilbarnstolen stoppar för mycket, har haft den på golvet bak vilken gav bra värme fördelning men ungarna sparkar till den då och då.
Sen så jag har sett att många har tänkt lösningar som egna fästen till mittarmstödet både fram och bak så jag gick ut till bilen för att komma på nåt.

Efter ett tag så kom jag på det........askkoppen bak vart en lämlig kandidat för att testa iaf för om man vill ta bort fästet och slippa dom fula hålen så är det bara att ge sig till skroten eller köpa ny askopp.

Och så här vart det:

Bild

Bild

Bild
Både jag och nej, anledningen va att jag fick punka förra veckan när jag kom hem från jobbet på morgonen så det blev reservhjul på burk och sedan dess så vibrerar bilen när däcken är kall som försvinner när däcken blir varm samt att frugan ska pendla 20mil om dan så då va det ingen att fundera på.

Tänkte iaf byta till nästa vinter till dubbdäck för det är mer is än snö på vägarna här
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 37

Dock ej livstidsgaranti på delen, endast gar[…]

Enligt principen att man inte ska ta något f[…]

Man ska inte princip aldrig sätta tillbaka […]

Tysta sommardäck V90

Upplever ni att bilen lätt får ”S[…]