Får samtidigt kasta in en liten notis även här, om en välhållen S40 du har Tomas! Keep on your good work! Det kommer löna sig vid framtida försäljning om inte annat

Moderator: Moderatorer
Tomas88 skrev:Tack metalHJ. Ja de med skölden är konstigt. Är det så på fler modeller/märken eller är detta bara något konstigt femomen på X40 modellerna?På min V70 är inte sköldarna särskilt rostiga. Jag skrapade rent de och målade när det behövs men de är frächa fortfarande efter snart 15000mil.
grammse skrev:Ja behandlar man dem så kan de ju hålla hur länge som helst nästan. Nu har ju tyvärr inte jag ägt bilen sedan dev var ny. Då hade det varit annatTomas88 skrev:Tack metalHJ. Ja de med skölden är konstigt. Är det så på fler modeller/märken eller är detta bara något konstigt femomen på X40 modellerna?På min V70 är inte sköldarna särskilt rostiga. Jag skrapade rent de och målade när det behövs men de är frächa fortfarande efter snart 15000mil.
Brainded skrev:Se till att inte blända alla andra så dom inte ser någonting bara! :)Ingen fara. Bländar alltid av vid möte. (Förutom när man möter en Saab då
Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]