Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Försökte att göra såsom du gör men det kändes som at något skulle ge med sig så jag tog den som jag brukade göra. Nu lär den väl sitta på sin plats ett bra tag innan den får flyga ut igen :roll:
Jag måste "ruska" på min upp och ner medans jag trycker, att bara trycka bakifrån är omöjligt, då släpper nog hela konsolen innan ECC-panelen lossnar :lol:
Att få ut den med endast en hand är också omöjligt, iaf för mig. Det är bara till och klämma in båda händerna i det där stoooooraaa utrymmet man har :roll: :lol:
Ok :D första gången jag tog bort ECC på min bil så fattade jag inte att facket bara satt fast med två spännen men på något vis fick jag in händerna där radion sitter och lyckades få ur ECC-panelen.
Varit iväg och hämtat 2 paket nu ikväll.

Ett ifrån Skruvat med skruv. :lol: Liljas hade inte rätt skruv så jag skickade efter därifrån. 2:- stycket kostade de rackarna. :wink:
Nu ska vingen dit ikväll tänkte jag. (Om ryggen tillåter. Har fått ont i den...)

Det andra innehöll en ratt med träinlägg. :wink: Får se när den blir monterad...
Foto0161.jpg
Trä-ratt
Foto0161.jpg (687.17 KiB) Visad 169 gånger
Dessa satans torx! :twisted:
De små M6 lossnade direkt, men de 2 stora M8 sitter som berget. Det resulterar självklart i att hålet blev runt efter ett tag med torx-nyckeln... :roll:

Orkar inte med det nu, så jag vet inte när jag får dit vingen. Inte det lättaste stället att skära bort skruven heller.
Normalt sett så brukar jag skära ett hack med vinkelslipen och dra loss skruven med en stor skruvmejsel, men jag tror inte det är tillräckligt med plats här.
Får ta en titt sen...

När man äntligen fått tag på rätt grejer... :roll:
Lucif3r skrev:Blir fint med ratten :-)-)
Det blir det nog! :wink:
DayDreamer skrev:Ja det kommer att bli kanon med den ratten. Undrar om det finns ljusa rattar med träimitation tycker mig bara se mörka rattar dom gångerna som jag har kollat.
Ja vi får hoppas på att det blir snyggt. :wink:

Enligt Volvos tillbehörswebb finns trä-rattarna bara i grått.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 55
Nya framfjädrar tar i hjulhuset

Felmonterad eller fel fjäder

Byte HU850

Hej jag har en HU850 som funkar dåligt Har n[…]

Sätta en slang på avtappningen i blocke[…]