Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
hällde i ytterligare 1 liter olja i motorn, nu kom det iaf upp mellan min och max markeringen, alltid något iaf :roll: får köpa olja senare under månaden då mer stålar rullar in.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Brukar fota både oljemängd och kylarvatten mängd så man har någon referens att gå efter.
Bensinmängden också? :P :wink: Ska iaf ta ett kort imorgon så får jag miltal och datum :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Förövrigt så kom jag ju på att jag hade köpt ett kromat handtag till handskfacket men vete tusan vart jag har lagt handtaget :oops: jaja det kommer väl fram någon gång så småningom :)

Sen så har även julpyntet hittat ut i bilen dvs 3 adventsljusstakar, lyser så mysigt i bilen nu :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Snart så kommer det förmodligen hitta in 1 eller 2 12V cigguttag i handskfacket också då jag känner mer och mer att placeringen av original uttaget är idiotiskt placerat samt att jag måste kunna ha adventsljusstaken tänd samtidigt som jag laddar mobilen och lyssnar på musik via fm-sändaren. Hade tänkt att koppla in uttagen i handskfacket som så att dom kommer vara spänningssatta jämt, har saknat det vid vissa tillfällen.

Sen vet jag inte vad som har hänt med mig, insåg förut idag att jag har trä imitationen för 12v uttaget bak i bilen liggandes i baksätet den har varit i baksätet i snart 2 månader :lol: :lol: samt att krom handtaget till handskfacket fortfarande är borta, kan inte förstå vart jag lagt den.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Härmapa ;)
SBergdahl skrev:Varför inte montera in USB-uttag direkt och skita i cigguttaget som mellanhand?
Kan ju alltid köpa en USB-adapter för cigguttagen, en liten som inte sticker ut nått. Då har man ju båda alternativen :) Jag kör med sån i mitt handsfack, och tycker det blev väldigt bra. Sen behövs ju faktiskt en adapter i vilket fall, eftersom cigguttaget/bilen är 12V och USB är 5V :P
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 252

Hej, en földfråga samma bilmodell, kam[…]

Stänkskydd

Personligen tycker jag att det saknas något […]

Tips få ut ABS givaren fram

Jo larmet va sensor höger fram. Köpte en[…]