Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
jag fick då ingen goodwill på mitt spjäll :evil:
byt fort som satan innan de ändrar sig 8)
Användarvisningsbild
av Severin
Bilen tillbaka med nylackad skärm samt lackade stänkskydd.

Skydden har jag nyss monterat och det vart ett otroligt lyft gentemot mina gamla solblekta
Användarvisningsbild
av Nexus
snygga hjulsidor :wink: Det blev ju riktigt läckert med lackade stänkskydd.skärmen ser ju bra ut oxå :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
Severin skrev:
Självklart man kör ju inte med 740:s sidor som vissa andra :roll: :wink:
Jag har faktiskt alu hjulen på denna vinter, ska kasta plåtfälgarna så långt bort jag orkar :lol:
Användarvisningsbild
av Severin
Jahop, i hele 3mån fick man åka med lysande us-blink, frugan torskade dit i en kontroll idag så det blev ett föreläggande att åtgärda enkla brister :-(O)

Och när dom såg detta allvarliga brott så var dom till slut hela 7 st som gjorde en helkoll av bilen :evil: , t.o.m så sa han, kör upp rutan så jag kan se om du har solfilm på rutan, vafan han såg in i bilen så man kan ju bara jämföra passagerardörrens ruta med vindruta för att konstatera att dom inte är filmad men han kanske tror att man bara filmar ena rutan :evil:

Jaja nu är allt bortkopplat, inte värt 1500:- i böter samt ombes om dom stoppar mig igen med dom inkopplad
Användarvisningsbild
av Nexus
därför ska man köra själv så man kan stänga av innan det är för sent.Vid min praktik platts kommer det dagligen en kille som kör helt utan avgas efter katten och oförsäkrat/obesiktat men honom gör de inget åt.Såna busar kan tydlingen ingen ta men ha ett par lampor som inte får lysa .........
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 37

740 GLT med AC (som inte fungerar) och tre rattar […]

Tack för hjälpen 😊 nu är röret[…]

Larmsystem

Bakom vänster främre hjulhus; ett omr&ar[…]

Fick lampfel på höger strålkastar[…]