Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

bjompa skrev:De vart ju nte helt otippat väldigt tjusigt.
sewe skrev:Jävligt snyggt på en snygg bil :-)-)
sewe skrev:Jävligt snyggt på en snygg bil :-)-)
lilleman skrev:TJUSIGT som attan :-)-) mvh/roger
volvoTurbo skrev:Wow. Utrolig pent :D Er ikke noe mere og si om den saken. Dette var en av mine topp 10 Volvo 940 :) Meget pen bil
Tackar kul o höra :D
Grammse skrev:då återstår frågan när herrn ska byta avgasrör :wink:
Vadå är det nått fel på gubbkröken? :lol: Jo det blir nog snart ett 3" sportsytem 8)
Ticken skrev:Får man lov å rekomendera jt? jag kör med det, helnöjd :)

/Ticken
jo det blir nog ett jt, funderar bara på om man ska ta med sportkatt eller inte.
Grammse skrev:
slayer skrev:
Vadå är det nått fel på gubbkröken?
Nej fel har jag aldrig sagt,tycker bara att bilen förtjänar ett snyggt slutrör 8)
Hehe va ju bara tvungen o skoja lite ;) Jo det lär se o låta mycket bättre med nytt system.

Idag lämnade jag även in bilen på volvo för en framvagnsinställning o det blev lite skillnad måste jag säga :) Fick även hem en elfläkt på bussgods så nu slipper man snart höra "höfläkten" 8)
Måste bara ta reda på hur jag ska koppla in den, den va i alla fall komplett med relä.
Verkar som jag körde sönder diffen inatt när jag va ute o lekte lite :( Låter illa när jag svänger och hissade upp så ena hjulet va fritt o jag orkar bara snurra på det typ ett halvvarv max sen går det för tungt, likadant på båda sidorna. Får väll öppna locket på axeln o kolla hur det ser ut där inne.
Någon som vet vad som kan ha hänt med min diff? För nu driver den på båda och det skriker o låter illa när man svänger. Har hissat upp bilen o öppnat locket till diffen men har inte hittat nått som verkar trasigt än.

Inte så bra bild kanske och den är nog itne till så stor hjälp heller men det ser ju helt ut?
Bild
Jaha då va det slutåkt med bilen för denna säsong, tvättade av den idag o körde ut den till vintergaraget för sin vinterdvala :D Får se om det blir några planer för bilen under vintern, lite bättre motor, låda o bakaxel lockar ju väldigt mycket men det kostar ju en slant också :(

Nytvättad o fin
Bild
Bilen på sin plats för vintern.
Bild
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 29
Service Peugeot 107 2007