Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
Paket till mig!! :D
bilder på innehålelt kommer imorgon :D

Bild

nå stänkisar blev det inte idag :( handelsbanken strula till det så kunde inte betala skruvarna på volvo :evil:
Användarvisningsbild
av Nexus
ser ut som en ratt i paketet :D . men du kunde ha fått låna pengar av mig till skruvarna :wink: vi har annars ett gött sortiment men insex skruv på jobbet :roll:
Användarvisningsbild
av Pliind
hehe :P nja men nu är det ordnat så nu ska det funka! vill hem fort som fan nu å montera mina stänkisar :D då kan jag göra ren bilen utan att frukta att röven blir lika skitig ^^

jepp, ratt it is ;P
Användarvisningsbild
av Pliind
Äntligen!! nu sitter stänkisarna bak på! efter allt jävla pul å strul! :evil: när jag monterade stänkis vänster bak gick det fint, går till andra sidan och börjar pula där, när jag hade borrat hål på alla 3 ställen skruvar jag dit stänkskyddet då, jo vad händer då? domkraftshelvete välter!! :evil: :evil: :evil: :evil: så sprang runt som en galning i jakt på en domkraft, hittade en i Opeln som står på gården, vad händer med den då?!?! JO pinnen i mitten hoppar ur led!! :evil: :evil: springer upp till grannen får låna 2 st domkrafter som han har haft liggandes i sin rostiga 245.. den ena visste jag inte ens hur den funka och den andra var så rostig så man knappt kunde veva! men med hjälp av den så kunde jag hissa upp bilen lite, ta min gamla domkraft (var fäste vart helt paj) och hissa upp bilen! precis på hårstrået att jag fick på hjulet! :o aja så nu sitter man här skit svettig å trött..

här har vi bilder då! tjejen var bara tvungen att trycka med sitt finger i bild

:roll:
Bild

Stänkis vänster bak monterad :)
Bild

Bilen som 3-hjuling :(

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
SWEEMAN! :evil: pallbock under bilen :-(O) då du hissar upp den och ska meka lite och var glad du ej fick bilen på dig.
Snygg ratt (RO)
Användarvisningsbild
av Pliind
mjo men har inga pallbockar... gick bra på första däcket så trodde att jag skulle klara mig undan med andra.. men icke!

ratten kanske ska göras snyggare! har för mig att det finns tutor man klämmer in i mitten på ratten (man tar bort överdraget i mitten då) tyckte då den såg grymmare ut utan kåpan.. bortsett från kablarna till tut knapparna.
Användarvisningsbild
av Nexus
en dum fråga men hur tutar du nu eller sitter det tuta i övre ekrarna där gummit är lite räfflat??? Nej det kan det ju inte göra eller gör det :???: :oops:
Nu läste jag texten igen och har du kåpan på ratten på bilden :???:

Äh nu börjar det bli för sent :( hjärnan hänger ej med :oops: Godnatt blir nog bättre skriva :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
jepp det räfflade är tutor, mja "kåpan" är det som sitter i mitten av hela ratten, man kan ta bort den för att få loss ratten osv, men har för mig att det finns knappar man kan trycka in i själva hålet där.. tyckte ratten blev grymmare så
Användarvisningsbild
av Pliind
Hoho! hitta GLE handtag på skroten idag :D lackade dem samma färg som bilen.. dock släppte färgen lite :P så får gör om det till våren! :)
lackade krom ribban på grillen grå också :)

Bild

Bild

BONUS BILDER!
så här ser en 745a med draco fälgar ut om du tänder eld på den! :P
Förmodar att detta var en av bilarna som någon tände eld på i leksand (har vart en serie bilbränder på sistone..

Bild

Inredning
Bild
Användarvisningsbild
av Pliind
Sen har jag ett tips till er alla! :P borra inte när det är mörkt :mrgreen: såg idag att mitt stänkskydd är snett :P måste in å borra igen!! :( denna gången tar jag en riktig domkraft å pallbockar så man slipper ha 3-hjuling igen!
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 64
Visa din semesterbil(d)

På grund av bl.a kamrems haveriet på[…]

V50 T5 oljeförbrukning

M1 FS 0W40 är så top-end olja det g&ar[…]

Tysta sommardäck V90