Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
garinge skrev:
Lillarapunzel skrev:That moment när man inser att det finns en Bilia-verkstad 5 km away from home. Utefter en väg man åkt på 2 gånger dagligen. I flera års tid. :-O) :lol:
bra där :p
vilken Bilia är det du tänker på? :)
Haha, I know :lol:
Det kan jag inte avslöja, för då avslöjar jag var bor. (Eller alltså, Bilia-verkstaden ligger i grannorten, men om jag säger orten kan man ju räkna ut vilken ort som ligger 5 km bort)
Är du rädd att någon av oss ska komma och klippa av kamremmen för dig? :mrgreen: :wink:
Användarvisningsbild
av garinge
Lillarapunzel skrev:
garinge skrev:
Lillarapunzel skrev:That moment när man inser att det finns en Bilia-verkstad 5 km away from home. Utefter en väg man åkt på 2 gånger dagligen. I flera års tid. :-O) :lol:
bra där :p
vilken Bilia är det du tänker på? :)
Haha, I know :lol:
Det kan jag inte avslöja, för då avslöjar jag var bor. (Eller alltså, Bilia-verkstaden ligger i grannorten, men om jag säger orten kan man ju räkna ut vilken ort som ligger 5 km bort)

Inte så du ska berätta din adress direkt, men antar du menar bilia segeltorp eftersom du pratade om vårby tidigare :)
Användarvisningsbild
av garinge
Lillarapunzel skrev:Daydreamer: Kanske det :mrgreen:
Garinge: Nej, menar inte Bilia Segeltorp. Både Bilia:ans och min ort börjar på T. Nu får du tänka själv...
Ja, det finns bara Bilia på ett T i den södra sidan så :)
av Lillarapunzel
garinge skrev:
Lillarapunzel skrev:Daydreamer: Kanske det :mrgreen:
Garinge: Nej, menar inte Bilia Segeltorp. Både Bilia:ans och min ort börjar på T. Nu får du tänka själv...
Ja, det finns bara Bilia på ett T i den södra sidan så :)
Jag vet? Men jag menade att Bilia ligger i den ena orten på T, och jag bor i den ortens grannort, som också börjar på T.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Ja man måste ju vara rolig ibland :)
Ibland? Du är ju alltid rolig Daydreamer! :D
Ok :D kul att höra att jag är det :-DD
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 159
Hjälp! Vad har hänt?

Du är säker på att det är f[…]

Partikelfiltret hade jag aldrig problem med p&arin[…]