Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Hoppla, det är bra service ja. Återstår att se om du får ett nytt litet eller nytt stort! ;)
av Schmoyoho
JB har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsamma både när jag och när de gjort fel. Känns tryggt att handla av dem. Finns betydligt värre skrotar, någon frykmalms skrot suckade i luren när man ringde (ingen mejlkontakt heller) och dumförklarade en när man undrade hur skicket var, vad priset är och vad frakten skulle kosta. Kommer aldrig handla av dem igen.
Användarvisningsbild
av StefanN
Vart lite köpsugen.
Inser att jag inte hittar dessa delar i vettigt skick begagnat så jag förärade Bilia med ett besök.
2015 frontspoiler.
Bild

Samt den felaktiga träluckan i mittkonsolen måste bytas mot rätt.
Bild

Sen sitter jag och kliar med köpknappen på en dold Westfaliakrok. Finns det nån anledning att inte köpa?
http://www.bilenochjag.se/produkt/dragk ... westfalia/

Edit: Vart en beställning på den med......
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Schmoyoho skrev:JB har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsamma både när jag och när de gjort fel. Känns tryggt att handla av dem. Finns betydligt värre skrotar, någon frykmalms skrot suckade i luren när man ringde (ingen mejlkontakt heller) och dumförklarade en när man undrade hur skicket var, vad priset är och vad frakten skulle kosta. Kommer aldrig handla av dem igen.
Kul att det finns fler som inte gillar Frykmalm, personligen kommer jag aldrig mer handla av dom då dom har ett jäkla överpris på precis allt och försöka att göra något åt priset resulterade i att man var dum i huvudet och blev nästan utsparkad därifrån :| Så nu åker jag istället 4mil till grannkommunen och plockar det jag vill ha på deras skrot med självplock :-)-)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 69

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]

Visa din semesterbil(d)

Är ute på tur med vagnen, just nu i Nor[…]

Det där är ju absolut godkänt p&ari[…]