Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Exyzäta
White skrev:Otur med kylaren där! :( Alltid är det något med "gamla" bilar. :P
Så är det. För gamla bilar kräver ofta ett större underhåll. Helt nya tappar man i andrahandsvärdet bara bilen har rullat ut från försäljaren. Halvgamla är bäst, lagom repiga och minimalt med underhåll där kostsamma reparationer inte har hunnit komma än eller gärna som föregående ägare har lagt ut slantarna på redan.
Användarvisningsbild
av White
Exyzäta skrev:
Så är det. För gamla bilar kräver ofta ett större underhåll. Helt nya tappar man i andrahandsvärdet bara bilen har rullat ut från försäljaren. Halvgamla är bäst, lagom repiga och minimalt med underhåll där kostsamma reparationer inte har hunnit komma än eller gärna som föregående ägare har lagt ut slantarna på redan.
Jo så är det ju. Tyvärr finns inga "halvgamla" Volvo 940 att köpa. :wink:
av Exyzäta
White skrev:
Exyzäta skrev:
Jo så är det ju. Tyvärr finns inga "halvgamla" Volvo 940 att köpa. :wink:
Nä, för de flesta har de hunnit göra EPA-traktorer av redan och resten är skrotfärdiga med vissa undantag då. ;)
Ja men det är ju sånt som händer :| Nu tror jag faktiskt att jag klarar mig för det slutar att läcka när väl motorn har blivit varm, det verkar läcka som mest då den håller på att bli varm.
Perra83 skrev:Angående kylaren så har du även oljekylare som sitter ihop med motorns kylare. Dom anslutningarna har ja för mig var lite pilliga.
Oljekylaren sitter som tur är på oljetråget på min så jag sliper bråka med dessa anslutningar :)
Haha ja Biltema levererar :lol: :lol: fick se att det ena extraljuset inte lös så jag kollade noga och ser då att lampan har exploderat :shock: :lol: jaja får ta och gå tillbaka till Biltema med skiten.

Har även nu precis lackat färdigt kjolarna med klarlack jäklar vad najs det blev :D bilder kommer :D
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 252
Oljespec.

Tack för detta, men har inte tillgång t[…]

Lagning av mindre lackskador

Lackstift funkar hyfsat på riktigt små[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240