- mån 26 aug 2013, 21:50
Fick hem ett par LED till backlyset idag. Såg väldigt stora ut men det fanns gott om utrymme (och de var heller inte speciellt mycket större än originallampan), 7W CREE på 400 lumen. Ingen hjälp fick man heller så det var bara att ställa ner mobilen på backen, starta videoinspelning och rulla iväg en bit och lägga i backen. En JÄDRA skillnad, helt klart. Men bäst är att ljuset numera är vitt istället för dassigt gul.
Men jag är tveksam till att besiktningen skulle godkänna något sånthär? Vad tror/vet ni?
Får försöka övertala frugan att orka bry sig för att ta ett kort när backen är i så ni kan få se, annars får jag leta fram stativet till systemkameran. :D
(Nån som vet varför ena ljushuset inte har fullt antal lampor? På ena sidan så är där en lampa men inte på den andra, och hålet för just den lampan är igenpluggat med en plastbit som förvisso enkelt går att ta bort. Tror det är lampan längst ner i hållaren.)
Men jag är tveksam till att besiktningen skulle godkänna något sånthär? Vad tror/vet ni?
Får försöka övertala frugan att orka bry sig för att ta ett kort när backen är i så ni kan få se, annars får jag leta fram stativet till systemkameran. :D
(Nån som vet varför ena ljushuset inte har fullt antal lampor? På ena sidan så är där en lampa men inte på den andra, och hålet för just den lampan är igenpluggat med en plastbit som förvisso enkelt går att ta bort. Tror det är lampan längst ner i hållaren.)
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld