Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
imorgon ställs bilen av i väntan på ork till att byta bakaxel och besiktning. ny pendlar bil är inskaffad hämtas i veckan. tror dock inte det är intressant med en projekttråd på den på detta forum...
varför skall du byta axel för beskning? det måste ju gå igenom?? bara att säga att du har diff!
Användarvisningsbild
av päpplet
har du provat att besikta med svetsdiff nångång? Kommer ihåg hur kompisen svettades när han frågade om det var godkänt och han som besiktade min bil flinade och sa att dom flesta axlarna brukade dom ta död på i bromsprovaren :lol:
Om den håller så blir det godkänt men det blir ju inget direkt plus i kanten med svetsdiff
Användarvisningsbild
av dahlen
det går att besiktiga här ute mes svetsdiff :) har gjort det när jag byggde a-traktor :roll: men ska bygga en ljudbil av en bil med lite mindre kupé ;) samt att jag inte längre har råd att åka volvo :( därför ska jag byta axel så jag har en chans att få några kronor extra för bilen vid försäljning :)
Användarvisningsbild
av dahlen
bilen är numer avställd. vi får se när orken faller sig in att fixa bilen. är rätt mycket med skolan just nu :???:
Användarvisningsbild
av dahlen
bilen står och längtar till våren nu, startar dock upp den ibland så att motorn får gå runt lite :) lägger upp en bild när den står med nya tyskstuks objektet. vet dock inte om det finns något intresse av en tråd om den :P

Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
Det börjar ju med ett V :) släng upp en tråd.
Användarvisningsbild
av dahlen
ny bakaxel [x] check. kompisen hade en låg som jag fick för en vettig penning :) så troligtvis så kan bakaxeln hamna i bilen i veckan då han även erbjöd sig hjälpa till att byta samt står för garagelokal :D ett steg närmare besiktning och ev försäljning :)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 28

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej