Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
Sweeman skrev:höhö om man ändå hade pengar till polaris! skulle sitta skit gött med dem! eller pulsar! men ekonomin begränsar :(
Misstänker att grammse har förslag på hur du kan dra in lite extrastålar!! :lol: :shock:

--- Matz
Användarvisningsbild
av Pliind
ja svart-taxi räcker precis för att betala 75kr till telefonen, 255 till snusstocken xxxkr till soppa osv.. sen resten går till mat å volvo :P
Användarvisningsbild
av Nexus
matzen10 skrev:
Sweeman skrev:höhö om man ändå hade pengar till polaris! skulle sitta skit gött med dem! eller pulsar! men ekonomin begränsar :(
Misstänker att grammse har förslag på hur du kan dra in lite extrastålar!! :lol: :shock:

--- Matz
Jag har massor med förslag :wink: men måste vara lite snäll för en gång skull :D \;-) . Sweeman :!: (W) Du har garanterat Leksands finaste 740 "fjäsk" fjäsk" 8)
Användarvisningsbild
av Pliind
haha ;P på måndag kommer en r-sport ratt+nav iaf! :D och jag ska montera mina bakre stänkisar när jag får alla fästen från volvo :)
Användarvisningsbild
av Pliind
Lite vinter bilder då!

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Kan du inte kasta på några hjulsidor :?: måla fälgarna svarta så ser det ej så dumt ut med lyx kappslar :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
njaa funderar på att hammarlacka dem vita :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Gör det :D gnäller någon kan du ju säga det är snö som ej går bort :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
Hepp imorgon händer det saker (hoppas jag) ska montera dit mina bakre stänkisar (om jag hittar en 5mm borr som har försvunnit spårlöst :evil: ) sen om bussgods får hit mitt paket i tid så kommer en till sak strykas från min lista på sida 1 :D hammarlacken kommer senare när jag har pengar att spendera! för övrigt så har jag bytt min skuff c-lås givare så nu låser skuffen sig när jag låser bilen.. skönt!
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 64
Volvo S60 T3 2012 bytesråd

Har nu provkört den men måste säga[…]

Tysta sommardäck V90

Efter en resa på 240mil ner och tillbaka fr[…]

Kan vara så. Värt att tänka p&arin[…]