Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ok sitter själv och smått svär varje gång jag ska lägga in flera bilder här :lol: men det är nog bara jag som inte har lärt mig än 8)

Ok får kika på det imorgon och försöka lära mig hur den sidan fungerar, säkert inge krånglig bara jag som ser det värsta framför mig hela tiden :roll: :oops:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ok så man tar bilderna direkt från typ en mapp på datorn och laddar upp enkelt? I så fall så är det ju gött, skulle lägga upp några bilder nu i min garaget tråden här men nu fungera inte bild förminskningsprogrammet :x hatar när det ska krångla, för göra ett nytt försök imöra :)
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
DayDreamer skrev:Ok så man tar bilderna direkt från typ en mapp på datorn och laddar upp enkelt? I så fall så är det ju gött, skulle lägga upp några bilder nu i min garaget tråden här men nu fungera inte bild förminskningsprogrammet :x hatar när det ska krångla, för göra ett nytt försök imöra :)
Precis, man skapar ett album på sin sida där man enkelt kan ladda upp hur många bilder som helst från 1 eller flera mappar på datorn! Det sköna är ju att garaget förminskar bilderna automatiskt. :-)-)
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
Vad i helvete.

Garaget var inget för mig så jag kommer tillbaka hit med svansen mellan benen..
Har gått med i ett Amerikanskt forum där jag kan ladda upp bilder och det blir automatiskt ändrad storlek till tråden. Det roliga? Det forumet är byggt på samma grund som denna sida. Provade ladda upp en bild här och trycker man på "förhandsgranska" som jag ALLTID gör så ser man hur bilden sticker ut som innåt helvete från sidan. Skickar man? Ja då ändras bilden automatiskt.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]